Takto míňali strany na kampaň. Najviac dal Smer
Strany, ktoré sa dostali do parlamentu, míňali podľa svojich záverečných správ najviac prostriedkov na inzerciu alebo reklamu.
Strany, ktoré sa dostali do parlamentu, míňali podľa svojich záverečných správ najviac prostriedkov na inzerciu alebo reklamu.
Kampaň pred parlamentnými voľbami vrcholí a strany sa bijú o pozornosť aj o voliča.
Kritiku vyvolal vizuál, ktorý zobrazuje šéfa Smeru Roberta Fica a šéfa SNS Andreja Danka ako hmyz a šéfa ĽSNS ako kliešťa.
Radovan Kazda s Jurajom Petrovičom v trestnom oznámení menujú päť videí Smeru.
O novom vizuáli kampane Smeru a o predvolebnom videu premiéra Petra Pellegriniho sa pre HNtelevíziu vyjadril marketér Michal Ruttkay.
Smer spravil podľa sociológa správny krok, keď vybral ako jednotku kandidátky premiéra Petra Pellegriniho.
Podporovatelia vo videách oslavujú opätovnú kandidatúru Donalda Trumpa a vyjadrujú mu podporu.
Poslanci kritizujú, že takýto návrh sa má prerokovávať v skrátenom konaní krátko pred voľbami.
Michal Novota, politický marketér z Restartup pre HN uviedol, že billboardov nie je viac, ale kampane sú kvalitnejšie.
Z analýzy plynie, že Zeman oslovil českých voličov kampaňou, ktorá má takmer o tretinu väčšiu hodnotu než kampaň jeho súpera.
Drahoš na mítingu citoval aj Goebbelsa.
Viaceré strany boli výdavkami tesne pod zákonným limitom.