Stali ste sa obeťou falošného eshopu? Takto zareaguje vaša banka
Za akých okolností prebehne návrat platby vo falošnom e-shope?
Za akých okolností prebehne návrat platby vo falošnom e-shope?
Nevojdete sa do darovaného kostýmu alebo nepáči sa vám značka mobilu, ktorý ste si našli pod stromčekom? Väčšina nechcených darčekov sa dá vyriešiť.
V tomto roku ministerstvo hospodárstva vyčlenilo na podporu spotrebiteľských združení len 20-tisíc eur. S rovnakou sumou ráta aj v roku 2015.
Novinkou je, že predávajúci musí dať zákazníkovi pri reklamácii kópiu odborného posudku výrobku, a to najneskôr do 14 dní odo dňa jej vybavenia.
Ak ste zamestnaný, odvody za vás musí odviesť zamestnávateľ. Ak sa vám však niečo nezdá, reklamujte to v Sociálnej poisťovni alebo žiadajte opravu.
Čitateľ si kúpil nohavice, na ktorých mu po prvom praní pustilo kožené logo farbu, čím sa znehodnotili. Obchodník odmietol reklamáciu uznať.
Ak sa dodávateľ pokúsil prepašovať do zmluvy to čo nechce spotrebiteľ, zákon je na spotrebiteľovej strane.
Hotel má o hviezdičku menej, výhľad je od veci a na all inclusive vám limitujú drinky. Aj toto býva smutná realita. Riešenie? Nebojte sa a reklamujte.
Našli ste si pod stromčekom niečo, čo vám nesedí alebo sa vám nepáči? Pozrite si, ako ho najrýchlejšie vrátite v kamenných či online obchodoch.
„Je to vlastne vaša chyba,“ povie vám pokojne pracovník pri vybavovaní reklamácie.