Štátni analytici našli najväčšie nedostatky v neefektívnom riadení dopravy. Podnik by nemal nahrádzať odchádzajúcu pätinu pracovníkov.
Revízia verejnej správy ukázala, že Slovensko v počte zamestnancov ale aj vo výške platov zaostáva za priemerom EÚ.
Na dosiahnutie vyrovnaného rozpočtu budú potrebné reformy, útvarov ako Hodnota za peniaze by malo byť viac.
Úspory projektu Hodnota za peniaze dosiahli v zdravotníctve 69 miliónov eur za trištvrte roka.
Analytický útvar rozširuje svoje pôsobenie, pozrie sa aj na pôdohospodárstvo.
Rekvalifikačné kurzy zaberajú z dlhodobého hľadiska viac ako príspevky na zamestnávanie mladých.
Podľa projektu Hodnota za peniaze nemôže mať šetrenie vplyv na kvalitu či inklúziu.
Ministerstvo financií v roku 2017 ekonomicky zhodnotí pripravované budúce dopravné projekty, ktoré majú odhadované náklady spolu 7,5 miliardy eur.
Koncept Hodnota za peniaze preskúma R1 do Ružomberka aj diaľnicu D1 na Orave.