StoryEditor

Slovenský unikát na D-jednotke. Z dočasnej stavby sme si spravili "nekonečný" projekt

27.10.2016, 17:00
Z diaľnice D1 sa podľa Ondreja Mateja stala prímestská komunikácia.

Situácia na diaľnici D1 je napätá. Šéf diaľničiarov Juraj Valent hovorí o osemprúdovke smerom na Senec, počet pruhov sa ale nepáči aktivistom, ktorí rátajú s kolektormi.

Rozširovanie D1 sa pritom dotkne aj bratislavského obchvatu. Ako má vlastne vyzerať a koľko križovatiek po Trnavu budeme nakoniec mať?

Rozprávali sme sa o tom s predsedom správnej rady Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Ondrejom Matejom. 

01 - Modified: 2022-07-21 12:19:58 - Feat.: - Title: Ukrajinské obilie popohnalo výstavbu úseku D1 na Zemplín 02 - Modified: 2022-07-18 12:42:34 - Feat.: - Title: Spory sa vyriešili. Stavba ružomberského obchvatu pokračuje, tunel Čebrať by mali preraziť na jeseň 03 - Modified: 2022-05-08 20:51:31 - Feat.: - Title: Príbeh kontroverznej križovatky na D1 pokračuje. Asfalt ani neuschol, no o chvíľu ho už majú meniť 04 - Modified: 2022-05-06 16:11:51 - Feat.: - Title: Sprejazdnenie ružomberskej D1 do konca roka 2023 je nereálne, hovorí pre HN odborník 05 - Modified: 2022-04-28 17:14:21 - Feat.: - Title: Finále diaľnice z Bratislavy do Košíc sa oddiali. Nový termín pre Turany – Hubová je rok 2032
menuLevel = 3, menuRoute = tv/stare-sekcie/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = tv, homepage = false
14. august 2022 08:53