StoryEditor

Ako vidí budúcnosť železnice v Bratislave štúdia

13.06.2019, 00:00
Autor:
redred

Alternatíva 1
Náklady:
710 538 495 eur
Táto možnosť počíta s tým, že všetky vlaky osobnej dopravy, až na tie, ktoré smerujú do Rajky či Viedne cez Kittsee, budú končiť, respektíve vychádzať z Hlavnej stanice. Okrem toho sú súčasťou tejto alternatívy aj modernizácie úsekov Bratislava-Lamač – Bratislava-hlavná stanica – Bratislava-Vinohrady. Železnice chcú okrem toho čiastočne rekonštruovať aj ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 21:46