Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa) Ako nálady v spoločnosti, politika či výkonnosť ekonomiky ovplyvnia biznis digitálnych agentúr? Odborníci z brandže tvrdia, že dôležitá bude flexibilita a prispôsobivosť.
Rok 2025 bude pre agentúry skúškou dôvery a adaptability (Anketa) Špecialisti na digitálny marketing predikujú dopady celospoločenskej, politicko-ekonomickej situácie na ich biznis.
Anketa odhaľuje: Kľúč k úspešnej kreatíve sa skrýva v odvahe experimentovať Kreativita je základnou esenciou agentúr. Ako ju budú boostovať digitálni marketéri v roku 2025?
Tendre sú férovejšie. Ale od ideálneho stavu sme ešte poriadne ďaleko (anketa Stratégií) V ročenke Digitálne agentúry 2025 sa snažíme zmapovať aktuálnu situáciu na trhu. Jej dôležitou súčasťou sú tendre. A ich kvalita a transparentnosť stále nie je ideálna.
Data Driven marketing nám umožňuje robiť kvalitné rozhodnutia rýchlo a efektívne Čo do reklamných kampaní prinášajú syntetické dáta či testovanie kreatívy nám v rizhovore prezradili experti GroupM – Barbora Gabrižová a Ondrej Dúžik.
Nestíhate „osobák“? Lístok aj cez SMS. Rýchlo, jednoducho a bez čakania Stojíte na stanici, vlak prichádza o pár minút – ale pokladnica je zatvorená a v stanici nie je internet? Čas sa kráti a za nákup lístka vo vlaku nechcete platiť poplatok za servis u vlakvedúceho? V takej chvíli stačí poslať jednu SMS na číslo 2255 – a v osobných vlakoch cestujete 60 alebo 20 minút. Rovnako jednoducho ... HN Natív
Únava môže byť signálom anémie. Kedy je čas dať si spraviť krvný obraz? Časté bolesti hlavy, únava alebo bledosť môžu byť signálom problémov s krvinkami. Kedy je vhodné poradiť sa s lekárom? PR články
Digitalizácia vo firme? Aký má vplyv na zamestnancov Digitalizácia je dnes neoddeliteľnou súčasťou moderných firiem. Tento trend ovplyvňuje spôsob riadenia podnikov, komunikáciu so zákazníkmi, ale aj samotnú prácu zamestnancov. Poďme si spolu zanalyzovať, aký vplyv má digitalizácia na zamestnancov, a ako sa s ňou dokážu vyrovnať. PR články
Dôvera prináša vylepšenia pre pacientov i pre lekárov Jedným z jej tromfov je elektronický recept, ktorý dnes slúži všetkým. ZDN Natív
Obstarávate? Dodávate? V oboch prípadoch je to náročné, tak sa príďte poradiť Na Slovensku je viac ako desaťtisíc subjektov, ktoré majú povinnosť verejného obstarávania. PR články
Klienti hovoria, že chcú expertov, ale často preferujú agentúry s nižšou hodinovkou. A to aj napriek kvalite výstupu (anketa) Špecialisti z brandže sa zhodujú na tom, že klienti od digitálnych agentúr očakávajú čoraz viac strategický prístup a komplexné riešenia, nielen mediálne KPIs.
Anketa: Pokročilé nástroje AI priniesli revolúciu v automatizácii a personalizácii Odborníkov na digitálny marketing sme sa pýtali: Ako sa mení pod vplyvom inovácií obsah, PPC bidding či e-commerce? Ktoré nástroje razantne zlepšili výkon vašich kampaní?
Anketa: AI pomáha pri optimalizácii či analýze, ľudskú kreatívu však nenahradí Špecialistov z digitálnych agentúr sme sa pýtali: Dokáže generatívna AI tvoriť kvalitné kampane alebo stále zostáva iba nástrojom v rukách ľudí?
Digitálne agentúry 2025: Trh sa turbulentne vyvíja. Vyhrá iba ten, kto bude inovovať Ambíciou ročenky Digitálne agentúry býva vždy priniesť komplexný pohľad na trh, ale aj do vnútra jednotlivých agentúr.
Stávkové kancelárie: Najvýraznejšie kampane uplynulých rokov Vyberáme 9 kampaní, ktoré rezonovali v slovenskom a českom mediálnom priestore. Niektoré zbierali ceny zo súťaží kreativity, PR či médií, iné vzbudzovali kontroverzie.
DOXXbet stavia svoju komunikáciu na zábave Humor je silná emócia, ktorá vie zasiahnuť srdcia, a preto je základnou ingredienciou ich spotov. Podľa CEO Juraja Jurenku robí ich značku zapamätateľnou, autentickou a prístupnou.
AI zrýchľuje a zefektívňuje prácu prieskumných agentúr Aké konkrétne nástroje umelej inteligencie už využívate alebo plánujete využiť v rámci svojich služieb?
Najväčšou výzvou je udržať tempo s technologickým vývojom Stávková spoločnosť Niké vznikla v roku 1991. Je priekopníkom a lídrom svojho segmentu. Dynamicky rastie, no ako hovorí jej generálny riaditeľ Roman Berger, neustále pred nimi stojí výzva reagovať rýchlo a prinášať inovácie, ktoré zákazníci ocenia.
Transparentná regulácia je zárukou zodpovedného trhu s hazardom Koncom minulého roka vznikol nový Inštitút pre reguláciu hazardných hier (IPRHH). Aké sú jeho úlohy a ambície, nám v rozhovore priblížil výkonný riaditeľ IPRHH Dávid Lenčéš.
Ktorá značka bola vlani najviac skloňovaná v slovenskom športe? TIPOS je najväčším podporovateľom slovenského športu. Bez typického bielo-modrého „T“ na červenom podklade si dnes slovenský šport možno len ťažko predstaviť.
Dostupnosť dát stále rastie, rozhodujúca bude ich kvalita a interpretácia Vízia roku 2025: Aké trendy očakávate na trhu prieskumov? Ktoré kľúčové udalosti ho ovplyvnia v nasledujúcom období?
Digitalizácia a AI prinášajú do bettingu revolúciu. Ako sa mení stávkovanie pod vplyvom inovácií? (anketa Stratégií) Lídrov stávkových spoločností DOXXbet, TIPOS a Fortuna SK a CZ sme sa pýtali, ako mení digitalizácia segment bettingu.
Rastislav Kočan: AI dokáže v prieskume halucinovať a niekedy dáva nezmyselné odpovede Predseda Slovenskej asociácie výskumných agentúr a Managing Partner Go4insight, Rastislav Kočan, hovorí o silných a slabých stránkach AI v prieskume.
Sme národ hráčov: len 10 percent Slovákov sa hazardu nikdy nedotklo Prinášame historicky prvé vydanie špecializovanej prílohy Stratégií – ročenku Stávkové kancelárie 2025.
Marketingový výskum 2025: Prieskum trhu musí stáť na dôvere Prinášame vám ročenku Marketingový výskum 2025, ktorú nájdete vloženú do aktuálneho vydania Stratégií.
Zber dát sa transformoval spolu s prichádzajúcimi technológiami Riaditeľ prieskumnej agentúry FOCUS, Martin Slosiarik, rozpráva o tom, ako nastupujúe technológie menili v pribehu dekád trh prieskumov a ako zamiešalo karty GDPR.
V PR už nejde iba o výkonnosť a efektivitu, ale aj o posolstvá Karol Wolf, Managing Director Dynamic Relations vníma, že PR brandža sa snaží byť lepšia a viac pozornosti venuje projektom z oblasti tretieho sektora.
Outdoorová reklama zostáva neohrozená aj v čase digitálu OOH prešlo za 30 rokov zásadnými zmenami. Ktoré udalosti najzásadnejšie ovplyvnili vývoj vonkajšej reklamy? A čo ju čaká v budúcnosti?
Napriek viditeľným výsledkom, PR dlho bojovalo o rozpočty v rámci marketingu Katarína Remiaš, majiteľka1st CLASS AGENCY spomína na to, ako si Public relations v priebehu rokov na Slovensku vydobylo svoju pozíciu.
30 rokov Stratégií, 30% zľava z digitálneho predplatného. Ďakujeme za vašu podporu a dôveru Aktuálne číslo Stratégií je výnimočné. Ani nie jeho hlavná časť, ale príloha, ktorá s ním vychádza. Snažíme sa v nej zmapovať tri dekády. Začítajte sa s nami do najhlbšej histórie Stratégií aj marketingu na Slovensku.