Slovenská sporiteľňa prináša unikátne samurajské vizuály Najväčšia digitálna banka na Slovensku chce presvedčiť svojich klientov a klientky, aby viac využívali bezpečné nástroje na platenie na internete.
Ladislav Csengeri: Úlohou prieskumu je pochopiť zmeny trhu, prispôsobiť sa im a merať ich Riaditeľ YouGov v Česku a na Slovensku, Ladislav Csengeri v rozhovore pre Stratégie priblížil, ako prebiehal rebranding CPS GfK Slovakia na YouGov a aké benefity zlúčenie spoločností prináša.
Keď budú veľkí, budú sa tešiť ako malí. PSS má novú kampaň zameranú na deti Prvá stavebná sporiteľňa predstavuje novú kampaň na podporu produktu mojeSPORENIE pre deti. Upozorňuje ňou na dôležitosť finančnej prípravy detí na ich budúce bývanie.
365.bank pripomína potrebu rovnosti pohlaví v odmeňovaní aj na Veľkú noc Banka pri tejto príležitosti vytvorila špeciálnu ženskú edíciu veľkonočnej kraslice.
Andrej Kajan z ui42: Nie je ťažké vyhrať Digital Pie s jedným či dvomi klientmi Najstaršia digitálna agentúra na Slovensku dnes oslavuje 28 rokov. Čo začalo ako programovacia firma, je dnes lídrom v celostnom digitálnom prístupe k potrebám klientov a vývoju AI a e-commerce produktov.
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Únava môže byť signálom anémie. Kedy je čas dať si spraviť krvný obraz? Časté bolesti hlavy, únava alebo bledosť môžu byť signálom problémov s krvinkami. Kedy je vhodné poradiť sa s lekárom? PR články
Digitalizácia vo firme? Aký má vplyv na zamestnancov Digitalizácia je dnes neoddeliteľnou súčasťou moderných firiem. Tento trend ovplyvňuje spôsob riadenia podnikov, komunikáciu so zákazníkmi, ale aj samotnú prácu zamestnancov. Poďme si spolu zanalyzovať, aký vplyv má digitalizácia na zamestnancov, a ako sa s ňou dokážu vyrovnať. PR články
Dôvera prináša vylepšenia pre pacientov i pre lekárov Jedným z jej tromfov je elektronický recept, ktorý dnes slúži všetkým. ZDN Natív
Obstarávate? Dodávate? V oboch prípadoch je to náročné, tak sa príďte poradiť Na Slovensku je viac ako desaťtisíc subjektov, ktoré majú povinnosť verejného obstarávania. PR články
Slováci stále viac preferujú dovolenky v zahraničí. Vlani na ne minuli 800 miliónov eur Schodok v zahraničnom obchode so službami v cestovnom ruchu sa od roku 2021 prehlbuje. Pandémia definitívne ukončila éru, kedy Slováci trávili dovolenku prevažne na Slovensku.
Hubert má 200 rokov. Oslavuje špeciálnymi edíciami a novou kampaňou S Head of marketing HUBERT Janom Hybským sme hovorili o aktuálnej kampani, ktorá oslavuje 200. jubileum aj o výzvach, ktoré stoja pred značkou.
J&T BANKA diriguje investičné portfólio svojich klientov k rastu Vo svojej aktuálnej kampani prepája J&T BANKA stabilitu svojich investičných produktov s témou symfonickej hudby. Predstavuje nový televízny spot pod názvom Symfónie.
Victoria’s Secret otvára svoju prvú predajňu na Slovensku Nový obchod sa nachádza v bratislavskom obchodnom centre Nivy.
Už čoskoro spoznáme najlepšie PR kampane roka. Najviac shortlistov majú SKPR Strategies a Kaufland Galavečer Prokop 2024 bude už 21. mája.
Autenticita je pre Lenovo prvoradá So senior špecialistkou Lenovo Slovensko Jaroslavou Šrobovou sme hovorili o tom, ako sa za 20 rokov pôsobenia značky na Slovensku zmenil jej prístup k marketingu či voľba komunikačných kanálov.
Inovovaný Vertex AI: jediná platforma, ktorá dokáže generovať video, obrázky, reč i hudbu Google Cloud ponúka štyri nové nástroje AI na zjednodušenie marketingu a zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Spoločnosť ich predstvila na konferencii Google Cloud‘s Next ‘25.
Digitálne agentúry sa musia rýchlo prispôsobovať trendom, technológiám aj meniacim sa podmienkam (Anketa) Ako nálady v spoločnosti, politika či výkonnosť ekonomiky ovplyvnia biznis digitálnych agentúr? Odborníci z brandže tvrdia, že dôležitá bude flexibilita a prispôsobivosť.
AI nástroje, ktoré nám pomáhajú Nástroje umelej inteligencie neustále pribúdajú. Spolu s Asociáciou AI – ASAI budeme pravidelne pripravovať zaujímavé tipy na overené tooly, ktoré pomôžu firmám aj jednotlivcom robiť informované rozhodnutia.
Najobľúbenejšie značky. Čo ich definuje? Spolu s KPMG sme sa exkluzívne pozreli na to, ktorý pilier zákazníckej skúsenosti má u Slovákov najväčšiu silu pri hodnotení značiek za posledných päť rokov.
Reklamná produkcia volá po férovosti: vzniklo memorandum o tendrovaní Produkčné spoločnosti a režiséri predstavujú základné body, ktoré majú priniesť férovejšie tendre.
Influendcérky priniesli silné emócie aj vysokú efektivitu Na začiatku bola potreba zvýšiť povedomie o bezpečnosti detí v online priestore. Vznikla unikátna kampaň Influendcérky, ktorá chytila za srdce Slovensko aj porotu EFFIE.
CANS uvádza CANS CREW: Hlavnú úlohu preberajú animovaní ambasádori CANS CREW je partia animovaných postáv, ktoré nielen rozprávajú príbeh značky, ale preberajú rolu ich hlavných ambasádorov.
Mestská časť Bratislava Nové Mesto má novú vizuálnu identitu Mestská časť Bratislava Nové Mesto sa konečne pripája k trendu iných miest a obcí a bude mať po prvýkrát nielen vlastné logo, ale celkovú novú vizuálnu identitu.
Nová vizuálna identita Brichta & Partners vznikla pod kreatívnym vedením Michala Pastiera a Rudolfa Letka Zmena vo vizuálnej identite prichádza v čase, keď advokátska kancelária oslavuje 35 rokov na trhu.
Rok 2025 bude pre agentúry skúškou dôvery a adaptability (Anketa) Špecialisti na digitálny marketing predikujú dopady celospoločenskej, politicko-ekonomickej situácie na ich biznis.
Rastie v Európe aj na Slovensku: Kaufland online trhovisko si zákazníci obľúbili Kaufland online trhovisko má za sebou úspešné obdobie. Stalo sa jedným z najväčších a najobľúbenejších online trhovísk na Slovensku. Ponúka veľký výber produktov, ktorý spotrebitelia oceňujú.
Zlatý Bažant a festival Pohoda oznamujú návrat legendárneho partnerstva. Prvýkrát sa bude čapovať aj do skla Dve slovenské značky opäť spájajú sily. Značka Zlatý Bažant a festival Pohoda oficiálne oznámili obnovenie svojho partnerstva po desaťročnej prestávke.
Zaraguza sa postará o launch nového produktu ZOTT v piatich krajinách Európy ZOTT uvádza na trh nutričný nápoj s názvom "Hungry? Drink This!" Zaraguza k tomuto produktu zastrešuje kompletnú kampaň vo viacerých formátoch.
V hokejovej kampani Kauflandu fandí celá bytovka. V spote účinkuje vyše 40 ľudí Kampaň od THIS IS LOCCO produkovali Hitchhiker Films v réžii Juraja Janiša.