Marcové hodnotenie bolo presne také, aké malo byť. 20 prác a medzi nimi zopár fresh kúskov Roman Roj, Creative Director reklamnej agentúry oh my DOT vyzdvihol viaceré práce svojich kolegov. Pri víťazovi, SND je svetové, ocenil spoluprácu konkurenčných agentúr.
Matúš Hacker z Mediabrands o víťazovi Hodnotenia Stratégií: Nápad, copy, art direction. Všetko to bolo svetové Matúš Hacker, Chief Product & Strategy Officer Mediabrands Slovakia napísal Backstage z marcového Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Kvalita prevýšila kvantitu. Bolo to vydarené kolo Začiatok roka býva už tradične slabší čo do počtu reklamných prác, ktoré hodnotíme v Stratégiách. O ich kvalite platí presný opak.
Najviac nám chýbala originálna idea Backstage z februárového Hodnotenia Stratégií píšu Štefan Hellvis Klučka a Zlatica Hartmanová.
Februárové Hodnotenie Stratégií: O titul TOP práca mesiaca sa podelili THIS IS LOCCO a MullenLowe GGK Agentúrou mesiaca sa stala THIS IS LOCCO.
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Slnko v sieti ovládli Vlny, STVR si vyslúžila hanbu. Miloslav Luther odkázal kolegom, aby sa nenechali znechutiť a zastrašiť
Už z prihlášky tušíme, že súťažiaci nevie variť a potrebuje len honorár. Ale takto to v Bez servítky nefunguje
Únava môže byť signálom anémie. Kedy je čas dať si spraviť krvný obraz? Časté bolesti hlavy, únava alebo bledosť môžu byť signálom problémov s krvinkami. Kedy je vhodné poradiť sa s lekárom? PR články
Digitalizácia vo firme? Aký má vplyv na zamestnancov Digitalizácia je dnes neoddeliteľnou súčasťou moderných firiem. Tento trend ovplyvňuje spôsob riadenia podnikov, komunikáciu so zákazníkmi, ale aj samotnú prácu zamestnancov. Poďme si spolu zanalyzovať, aký vplyv má digitalizácia na zamestnancov, a ako sa s ňou dokážu vyrovnať. PR články
Dôvera prináša vylepšenia pre pacientov i pre lekárov Jedným z jej tromfov je elektronický recept, ktorý dnes slúži všetkým. ZDN Natív
Obstarávate? Dodávate? V oboch prípadoch je to náročné, tak sa príďte poradiť Na Slovensku je viac ako desaťtisíc subjektov, ktoré majú povinnosť verejného obstarávania. PR články
Alena Popovičová: Január nie je najsilnejší mesiac. Ale boli tu aj pekné momenty Alena Popovičová, Head of Marketing Communication Tatra banky píše svoje postrehy z januárového Hodnotenia Stratégií. Bola tu prvýkrát a veríme, že sa ešte vráti.
Martin Motáček: Občas mi to pripadalo ako stredoškolská súťaž kreativity. Máme na viac Kreatívny riaditeľ EFFE Bratislava píše Backstage z januárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Januárové Hodnotenie Stratégií: Naozaj netreba posielať všetko, čo sa v agentúre vyprodukuje Krátko po Novom roku sa v redakcii Stratégií zišla porota zložená zo zástupcov agentúr aj zadávateľov. A spolu sme otvorili ďalší ročník našej obľúbenej aktivity.
Juraj Bartoš: Rok 2024 bol štedrý na kvalitnú reklamu, potešilo by ma viac OOH a promo, activation, event Juraj Bartoš, Founder/Team Captain reklamnej agentúry Free Andy patril medzi porotcov koncoročného Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Adam Marčan o Hodnotení reklamy v Stratégiách 2024: Ak by som bol v porote sám, Influendcérky by mali viac cien Adam Marčan, Creative Director reklamnej agentúry Mannschaft bol jedným z porotcov finálového Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Porota Stratégií rozhodla. Toto je "Best of the best" slovenskej reklamy za rok 2024 Prinášame pravidelný rebríček top reklamy, ktorá sa zrodila na Slovensku v roku 2024. Tentoraz z pohľadu magazínu Stratégie a porôt, ktoré pravidelne každý mesiac hodnotili prihlásené práce.
Milan Bielik: Nebol to najsilnejší mesiac, ktorý by prevalcoval dejiny slovenskej reklamy Chief Creative Officer MADE BY VACULIK sa podrobne pozrel na decembrové Hodnotenie reklamy v Stratégiách.
Skvelé hodnotenie pre poslednú VÚB s Polnišovou aj vizuál Heinekenu Kreatívci aj zadávatelia sa pravidelne stretávajú v redakcii Stratégií, aby si pozreli a ohodnotili reklamné novinky. Tak sa to stalo aj v decembri.
Štartujeme nový ročník Hodnotenia reklamy v Stratégiách Tento štatút platí pre rok 2025 a získané body sa počítajú do hodnotenia Agentúry roka 2025.
V novembrovom Hodnotení Stratégií sme našli výnimočné práce, ale pri jednej sme naozaj zdvíhali obočia Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše marketingová riaditeľka NAY Anička Olvecká.
Everest bol v novembrovom Hodnotení Stratégií favoritom. No narazil na príliš silného súpera Backstage z novembrového Hodnotenia Stratégií píše Štefan Andrejco.
Bubliny sú nezastaviteľné. Také hodnotenie, aké dostali od poroty Stratégií, ste ešte nevideli Novembrové Hodnotenie reklamy v Stratégiách absolútne ovládla vianočná kampaň Telekom.
Backstage z Hodnotenia: Keby niečo, zvaľte to na nás Martin Polakovič z THIS IS LOCCO píše o tom, čo ho na hodnotení bavilo najviac.
Októbrové Hodnotenie Stratégií: Najvyššie body dostal Telekom, Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO Aj minulý mesiac prišli do našej redakcie zástupcovia ADC a zadávateľov, aby sme si spolu pozreli a obodovali top reklamu. Ako to dopadlo? Kompletné výsledky nájdete v nasledujúcom článku.
Bodaj by takýchto mesiacov bolo čo najviac Backstage zo septembrového hodnotenia Stratégií píše Tomáš Cako, Digital Strategy Director Digiline.
OOH: Porote sa najviac páčil outdoor pre Profesia Days V článku sa pozrieme okrem tejto kategórie aj na Audio reklamu a PR, kde sme dostali iba po jednej prihláške.
Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii Každé dieťa si zaslúži bezpečný online svet, alebo Influendcérky. Jedna z najlepších kampaní, ktoré sme hodnotili v septembri zabodovala aj nasadením v sociálnych médiách.
Septembrové Hodnotenie Stratégií ovládli operátori Backstage z Hodnotenie reklamy, ktoré v redakcii Stratégií prebehlo v septembri, píše Ivana Polohová, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.
Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu Práci agentúry THIS IS LOCCO sa tentokrát nepodarilo vybojovať miestenku do finále.
Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií Z bohatého zastúpenia v kategóri Craft v septembrovom Hodnotení Stratégií si iba dve práce vybojovali ročné finále. Obidve pochádzajú z rovnakej agentúry a rovnakého zadávateľa.