Nevyužívajme Hodnotenie Stratégií ako testovanie kvality všetkých našich prác. Filtrujme Backstage z februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách píše Strategy Director Elite/Monday Lovers Peter Šurín.
Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac Zakladateľ Kreatívnej Dvojice píše Backstage z februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku.
Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie.
Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz Táto práca MADE BY VACULIK vyvolala na februárovom hodnotení polemiky. Ale v kategórii Craft nebolo pochýb.
Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" Niektorí porotcovia mali túto aktivitu na sociálnych sieťach vyskúšanú, pre väčšinu však išlo o príjemné prekvapenie.
Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie V kategórii online film a video sme vo februári videli štyri práce. Z toho dve boli z rovnakej kampane.
Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále V kategórii Selfpromo máme väčšinou minimum prihlásených prác. Teraz však kvalita jednoznačne vyhrala nad kvantitou.
OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška.
Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu Vo februári súťažilo v tejto kategórii päť prác. Ani jedna nedosiahla výrazne pozitívne hodnotenie.
Príliš veľa priemeru kazí dojem Tvrdí senior copywriter agentúry Free Andy v Backstage z januárového Hodnotenia Stratégií.
V kategórii Audio reklama sme prekvapivo našli "prácu mesiaca" Gratulácie posielame do agentúry Istropolitana Ogilvy a aj jej klientovi MAGNA. Viac takéhoto audia si prosíme.
OOH: Ako sa povinná jazda môže zmeniť na "good džob" Free Andy sa svojim kreatívnym plotom takmer podarilo prebojovať do ročného finále. Škoda. Chýbalo pár desatiniek bodu.
Vizuál: Z Dvojitého gesta slobody cítiť autenticitu a hravosť Aj preto sa porotcom páčila. Mimoriadne. A právom vyhrala svoju kategóriu Vizuál.
Promo: AR koncert proti hejtu je poctivou marketingovou prácou O víťazstvo v kategórii sa pobili dve práce.Bola to taká bitka Dávida s Goliášom.
Media: Cena slobody je malá a pritom silná a kreatívna Dovozca automobilov si chcel ukrojiť svoj diel pozornosti. A podarilo sa mu to zaujímavou kampaňou.
Online film a video: Doba neurčitá je priamočiara a ešte aj vtipná! Porota sa na víťazovi kategórie zhodla jednoznačne.
Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 V pozitívnom treba pokračovať. A tak sme aj v tomto roku pravidelne, mesiac čo mesiac v našej redakcii hodnotili reklamy.
Hodnotenie Stratégií 2023 podľa Petra Stopiaka: Ak niekto čakal prekvapenie, tak márne Slovenská reklama prišla v roku 2023 s pestrou nádielkou prác, ktoré zabodovali na mnohých kreatívnych súťažiach. Ako dopadlo veľké finále Stratégií? K celoročnému hodnoteniu sa vyjadril aj Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketingu Allianz – Slovenská poisťovňa.
Hodnotenie Stratégií 2023 podľa Radky Anguš: Máme skvelé agentúry a odvážnych klientov V decembri sme absolvovali veľké hodnotenie reklamy za rok 2023. V porote sedela aj Radka Anguš, Senior Brand Manager z Heineken Slovensko. Ako hodnotí celý priebeh?
Hodnotenie Stratégií 2023 podľa Matúša Hlibokého: Ocenenie si zaslúžilo oveľa viac prác Počas celého roka porota zložená z kreatívcov a marketingových profíkov obodovala stovky prác. Do finále sa dostali len tie najlepšie a my už poznáme výsledky. Ako to celé dopadlo? Aj o tom porozprával vo svojom backstagei Matúš Hliboký, Creative Director, Freelance.
Hodnotenie Stratégií 2023 podľa Petra Michalku: Bol to pestrý rok Aké bolo veľké hodnotenie slovenskej reklamy za rok 2023? Ktoré reklamy obsadili zlatú priečku a odniesli si striebornú či bronzovú medailu? O pocitoch z celoročného hodnotenia píše Peter Michalka.
Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu Agentúra Mayer McCann Erickson pripravila pre svojho klienta kampaň pre Parlamentné voľby a porota jej udelila slušné body.
Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca Bullsh*t filter vyhral na decembrovom Hodnotení Stratégií kategóriu Selfpromo.
PR: Bucket of doubts získala skvelé body A s nimi aj účasť vo finálovom Hodnotení (to už máme za sebou, výsledky nájdete v printovom vydaní Stratégií).