Sajfa vs. kandidát: Fun rádio štartuje špeciálny projekt Moderátor v ňom bude opäť spovedať prezidentských kandidátov.
Víkendové diskusie: Vypätá situácia v RTVS i Holečkovej prepustenie kresla Korčokovi Cez víkend nás čaká aj prvá prezidentská debata dvoch kandidátov, ktorí sa v prieskumoch umiestňujú na piatom a šiestom mieste.
Wienerberger predstavuje nový pozicioning a dlhodobý komunikačný koncept Wienerberger Slovensko je lídrom líder v oblasti výroby stavebných materiálov a prvkov záhradnej architektúry.
Predvolebné diskusie: Jojka debaty zrušila, v RTVS spoločná debata kandidátov a v Markíze prvý duel Pellegrini a Korčok Pridáva sa aj Rádio Expres, kde Braňo Závodský odvysiela debaty s tromi najsilnejšími kandidátmi na hlavu štátu z nového multimediálneho štúdia.
Slovenská novinárska obec: Podporujeme kolegov a kolegyne v RTVS Takmer dvesto novinárov z mnohých redakcií podpísalo vyhlásenie na podporu nezávislosti RTVS.
Na hrane: Koalícia stále odmieta účasť, preto budú viesť diskusiu dvaja opoziční poslanci Moderátorka Jana Krescanko Dibáková vyriešila neúčasť diskutujúceho z koalície šalamúnsky. Pozvala dvoch opozičných politikov, ktorí budú diskutovať hlavne na témy, v ktorých sa názorovo nezhodnú.
A je to oficiálne. Skupina Prima vstúpi s ďalšími dvoma stanicami na slovenský trh Český vysielateľ prevádzakuje na Slovensku od roku 2017 televízny kanál Prima PLUS. V roku 2020 spustil spravodajskú stanicu CNN Prima NEWS. Tento rok pribudnú Prima COOL SK a Prima LOVE SK.
Čo so značkou, keď ceny na trhu rastú? V súčasnej ekonomike sme svedkami prízraku inflácie dosahujúcej úrovne, aké sme nevideli za posledných štyridsať rokov. A tento dosah na zákazníka má bezpochyby svoje dosahy aj na marketing.
Kofola predstavila nové logo. Na premene pracovali dlhých sedem rokov Víťazný návrh vznikol v spolupráci s bratislavskou agentúrou Wiktor Leo Burnett. Lístok sladkého drievka, ktorý symbolizuje jednu zo zložiek nápoja a stal sa ikonickým prvkom značky, po novom obklopuje tvar srdca.
Slovenská agentúra RECO vyvinula online platformy pre GQ a VOGUE Portugal Agentúra pre obe platformy navrhla a vyvinula aj reklamný systém na mieru. Reklamnými zákazníkmi magazínov sú najmä luxusné značky, ktorým predávajú definované reklamné plochy.
Asociácia európskych novinárov: Zmeny v RTVS sú ohrozením demokracie Asociácia združuje novinárov zo 16 krajín. Na Slovensku podľa nej ide o ohrozenie práva na nezávislé a silné verejnoprávne médium. Vyhlásenie prinášame v plnom znení.
Danko chce urobiť ďalšie poriadky s novinármi. Koalícia opakuje, že RTVS má patriť všetkým Vyzerá to ta, že vládna koalícia sa pri zmenách v RTVS nezastaví. Chystá vznik nového mediálneho úradu.
Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky Európsky parlament nedávno schválil smernicu zakazujúcu greenwashing. Znamená to, že firmy sa už čoskoro budú musieť zdržať „zelených“ tvrdení a označení, ak ich nebudú mať relevantne potvrdené napríklad výsledkami testov.
Revolut zdvojnásobil marketingové investície na Slovensku a spúšťa svoju najväčšiu kampaň Kampaň pod názvom Budúcnosť bankovníctva predstavuje inovatívne produkty Revolutu, ako nevyhnutnú výbavu pre všetkých, ktorí hľadia do budúcnosti.
Machaj: Návrh zmien v RTVS je snahou o politizáciu verejnoprávneho priestoru Ľuboš Machaj tak reagoval na predložený návrh Ministerstva kultúry, ktorý prináša viacero významných zmien do fungovania RTVS. Na pretrase je aj jeho odvolanie, zmena názvu verejnoprávnej inštitúcie, ale aj dozor nad programom.
Coca Cola Česká republika a Slovensko má nového generálneho riaditeľa Pozíciu teraz zastáva Martin Binder, skúsený profesionál v oblastiach medzinárodného obchodu a strategického riadenia nadnárodných tímov.
Režisér filmu Fentasy: Tvrdé drogy sú cesta do pekla. A je dôležité o tom hovoriť aj prostredníctvom filmu Do kín už 14. marca príde nová slovenská snímka, ktorá pracuje so silnou témou závislosti. Film dostal výraznú zvukovú zložku, keď postprodukciu dokončovali priamo v Hollywoode. Zaujímavosti o filme nám porozprával jeho režisér a producent Samuel Vičan.
Plány Šimkovičovej s RTVS: Zmena názvu, koniec Machaja a dozor nad programom Rezort kultúry predložil návrh zákona o telerozhlase, riaditeľa má voliť rada.
Veľký úspech Barney Studio a cirkularity a tiež tipy, ako nerobiť greenwashing Historicky prvý cirkulárny samit na Slovensku privítal až 240 hostí z celého sveta. Tento článok je súčasťou Zelenej prílohy, ktorá je priložená k aktuálnemu vydaniu Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj ako PDF.
Nevyužívajme Hodnotenie Stratégií ako testovanie kvality všetkých našich prác. Filtrujme Backstage z februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách píše Strategy Director Elite/Monday Lovers Peter Šurín.
Michal Hornický: Darmo, bol to suchý mesiac Zakladateľ Kreatívnej Dvojice píše Backstage z februárového Hodnotenia reklamy v Stratégiách.
Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku.
Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo Všetky prihlásené práce dostali od našej poroty podpriemerné hodnotenie.
Craft: Manifest 2024 pre Tatra banku je jasný víťaz Táto práca MADE BY VACULIK vyvolala na februárovom hodnotení polemiky. Ale v kategórii Craft nebolo pochýb.
Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v Pivovaroch CZ Group Pivovarnícky tím posilnia o lídrov z Kofoly. Na pozíciu komerčného riaditeľa nastúpi Roman Zúrik z LEROSu a finančným riaditeľom sa stane doterajší CFO Kofoly Martin Rosypal.
Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" Niektorí porotcovia mali túto aktivitu na sociálnych sieťach vyskúšanú, pre väčšinu však išlo o príjemné prekvapenie.
Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie V kategórii online film a video sme vo februári videli štyri práce. Z toho dve boli z rovnakej kampane.
Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále V kategórii Selfpromo máme väčšinou minimum prihlásených prác. Teraz však kvalita jednoznačne vyhrala nad kvantitou.
OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku Do kategórie vonkajšej reklamy prišla do februárového Hodnotenia len jedna prihláška.
Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu Vo februári súťažilo v tejto kategórii päť prác. Ani jedna nedosiahla výrazne pozitívne hodnotenie.
Europa 2 odštartovala súťaž o luxusný trip do Dubaja. Z exotiky odvysiela aj rannú show Poslucháči hrajú dva týždne o značkové slúchadlá, vo finále o hlavnú cenu – exotické dobrodružstvo pre seba a troch kamarátov.
Skočte si do 365-ky. S hypotékou od nás to dobre dopadne, odkazuje banka vo svojom najnovšom spote Komunikačný koncept 365.bank „Jednoduchšie, ako ste čakali“ pokračuje ďalším dielom obľúbeného reklamného sitcomu.
Koniec preháňaniu a prifarbovaniu do zelena? Komunikácia a PR sa musia naučiť nové pravidlá O zelenej udržateľnosti sme sa rozprávali s Pavlom Vlčkom, šéfom českého PR klubu.
Ak ide o násilie, nemôžeme mlčať Určite nebudem prvý, kto si všimol stupňujúce sa prejavy násilia na ženách.
Markíza pripravuje novinku. Prezidentskú volebnú noc s využitím virtuálnej reality Volebné výsledky budú divákom prvý raz v slovenskej histórii odprezentované aj real-time 3D grafikou zasadenou do skutočného vonkajšieho priestoru.
Matematika zločinu si odnáša historicky prvého Českého leva pre Voyo Minisériu pre streamovaciu službu natočila uznávaná slovenská produkčná spoločnosť DNA Production na čele s producentmi Rasťom Šestákom a Petrom Bebjakom.
Hollywood čaká tento víkend veľká oscarová noc. Favoritom je film Oppenheimer Americká filmová akadémia zlaté sošky udeľuje od roku 1929 a tohtoročný ročník odovzdávania Oscarov v sále Dolby Theatre Hollywood bude šesťdesiaty deviaty.
Víkendové diskusie: O prezbrojovaní armády, či o hrozbe zahraničnej izolácie Slovenska Relácie prinesú dvojporciu rovnakých politikov v dvoch rozdielnych reláciách a aj exkluzívny prieskum dôveryhodnosti politických lídrov - vrátane prezidentky a premiéra.
Fico útočí na politické diskusie: Ak sa nezmeníte, nebudeme k vám chodiť a skončíte Predseda vlády Robert Fico sa dnes vo svojom facebookovom statuse ostro oprel do televízií a hlavne ich politických diskusií.
Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Slovak Telekom nový televízny spot, v ktorom musí známy slovenský hokejista urobiť naozaj ťažké rozhodnutie.
Vstup mladých do kina sa nakoniec nesprísňuje Vyhláška Ministerstva kultúry o jednotnom systéme označovania nestanovuje neprípustnosť filmov v kinách ani nesprísňuje pravidlá pre ich návštevy. Poukázala na to Komisia na ochranu maloletých.
SABRE AWARDS: Seesame patrí medzi najúspešnejšie agentúry súťaže Slovenská PR agentúra získala tri ocenenia In2 Sabre sa inovatívne projekty.
Nečakaná novinka v Ruži. Medzi súťažiace sa infiltruje špiónka. Vie o nej Radko? A je tu aj ďalšia zmena. Ženích z druhej série šou Ruža pre nevestu môže dať dievčaťu ochrannú ružu kedykoľvek to bude cítiť, ale rovnako hocikedy nejakú môže aj vyradiť. Nemusí čakať na ceremoniál.
Eurotelevízia bola v decembri najpredávanejším týždenníkom Zmena na poste jednotky v predaji týždenníkov. Najpredávanejším týždenníkom v decembri 2023 sa stal časopis Eurotelevízia patriaci do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia.
Štvrtkové Na hrane zrušili. Nemal kto diskutovať. Politici odmietajú účasť, vraj z toho politicky nič nezarobia Situácia sa poriadne vyostruje. Politici čoraz častejšie odmietajú účasť v politických reláciách. Hlavne tí koaliční. Znamená to, že politickým diskusiám zvoní umieračik?
Influencerov sleduje každý druhý používateľ internetu, dve pätiny inšpirujú aj ku nákupom Aký majú postoj k ich plateným spoluprácam a dobročinným aktivitám? Zaujímavé odpovede prinášame v aktuálnom výskume.
Daniela Marušková je novou CMO agentúry ui42 Zmena v TOP manažmente agentúry nastala od 1. marca 2024.
Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani Komunikačný koncept pripravila agentúra oh my DOT a okrem slovenských divákov sa s ním môžu stretnúť aj diváci v Poľsku a Maďarsku.
RTVS si pripomenie 100. výročie narodenia hereckej legendy Jozefa Kronera Túto výnimočnú osobnosť slovenskej kultúry si RTVS pripomenie v televíznom aj rozhlasovom vysielaní nielen zlatou televíznou klasikou, ale tiež množstvom rozhlasových hier a reportáží počas marca.
Tesco mobile mení agentúru Tesco mobile koncom minulého roka vypísal výberové konanie na novú kreatívnu agentúru. Tender vyhrala agentúra Elite/Monday Lovers, ktorá pre operátora začne pracovať od apríla 2024.
Adam Bardy zaujal aj v zahraničí. Je novou hviezdou v ďalšom lekárskom seriáli Po sympatickom slovenskom hercovi siahli naši susedia Česi. Zaradil sa tak do hereckého ansámbla českej seriálovej legendy Ordinácie v ružovej záhrade 2.
Ako má chutiť šunka, saláma, párky? TAURIS raz a navždy vyriešil spotrebiteľskú dilemu Do nového roka vstupuje spoločnosť Tauris novou reklamnou kampaňou z dielne agentúry applepie.
Zelená príloha 2024: ESG je revolúciou v marketingu Súčasťou aktuálneho vydania magazínu Stratégie je aj špecializovaná príloha. Tentokrát sa venujeme zložitej ale o to dôležitejšej a zodpovednejšej téme.
Slovenská sporiteľňa v novej kampani podporuje rovnosť šancí Kampaň #BUDUCNOSTjeDOMA jednoducho vyjadruje krok banky, ktorá presúva svoje call centrum priamo do domácností zamestnancov.
SND zriadilo klub priateľov a mecénov Slovenského národného divadla Tvárami kampane sa stali osobnosti, ktoré dlhodobo podporujú umenie a kultúru na Slovensku.
Spúšťa sa New School Challenge, ktorá zapája kreatívnych študentov na pomoc v boji s dezinformáciami Cieľom súťaže je motivovať a povzbudiť kreatívnych študentov a študentky k vytvoreniu návrhu prebunkingovej kampane, ktorá by pomohla Slovákom „zaočkovať sa“ proti dezinformáciám a konšpiráciám.
Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky dnes odpovedá Social Media Manager THIS IS LOCCO Alžbeta Kanderová.
Meta v problémoch. Facebook, Instagram a ich iné platformy postihol celosvetový výpadok Zatiaľ nie je isté, či je, alebo nie je za dramatickým výpadkom populárnych platforiem naprieč všetkými krajinami veľký hackerský útok.
Internetový predajca leteniek Kiwi.com má prvú televíznu reklamu na Slovensku Pred vyše rokom prišli s novou brand identitou, aby sa odlíšili od konkurencie a zdôraznili inovatívne technológie, teraz uvádzajú reklamu na novú službu cestovného poistenia.
ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom Spolu s Art Directors Clubom pripravujeme novú rubriku ADC Profil.
Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru A teraz potrebujeme nájsť rovnováhu medzi slobodou slova, bezpečnosťou a reguláciou. Hovorí v podcaste OK360° novinár, bloger a aktivista Jakub Goda.
Nedávno rebrandovaná spoločnosť Seyfor má nového riaditeľa komunikácie Marek Steiger sa zameria na posilnenie brandu jedného z najväčších európskych dodávateľov ICT riešení.
Odvážny krok, ktorý úplne vybuchol. Iveta mala oslabiť Let´s Dance, ale stal sa presný opak Druhú sériu netradične spracovaného seriálu nasadila TV Joj proti tanečnej šou. Iveta sa však dostala oproti vlaňajšiemu štartu na približne tretinový výkon.
Ži teraz, tipuj live – športová poézia Nový TV spot spoločnosti Niké predstavuje live stávky ako fenomén, ktorý ľudí upriamuje na prítomnosť a aktívne vnímanie toho, čo sa aktuálne deje.
365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 Pri príležitosti 29. februára, ktorý je dňom navyše v rámci priestupného roka, spúšťa 365.bank online kampaň „Deň k dobru“.
Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu Sociálne médiá sa v posledných rokoch stali neoddeliteľnou súčasťou našich životov.
YEME má novú komunikačnú tvár Značka predstavila svoj nový komunikačný koncept pod názvom MANIFESTO s podtitulom Yeme za plnochutné potraviny.
Televízny ženích Radko to bude mať ťažké. Tajné zbrane nových neviest prekvapia aj vás Predstavujeme vám prvú osmičku dievčať z 18 tohtoročných žiadostivých účastníčok Ruže pre nevestu 2.
Veľký knižný prieskum: Ako čítame, šetríme na knihách a myslíme pri nich na udržateľnosť? Slováci sú napriek neľahkej situácii stále ochotní kupovať si knihy, pričom najviac míňajú za klasické papierové knihy v internetových kníhkupectvách. Za zaujímavý výtlačok sme ochotní dať aj viac než 25 eur.
E-commerce 2024: všadeprítomná AI, dôraz na kvalitu a personalizovaný zážitok Slovenské e-shopy analyzuje 8. ročník prieskumu E-shop Barometer, ktorý realizovala agentúra ui42 v spolupráci s KPMG na Slovensku.
Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur Čo si myslia študenti o práci v reklamnej agentúre a aké sú ich potreby či finančné očakávania zisťoval prieskum Asociácie digitálnych marketingových agentúr. O jeho výsledkoch sme sa rozprávali s prezidentom ADMA Rasťom Bahurinským.
Sunday ADucation: O tendroch, vedúcich a Super Bowle Mesiac sa s mesiacom snúbil a máme tu dalšie vydanie blogu Lukáša Lukoniča. Tentokrát dáva tipy na podcast, 80-ročnú knihu, aj najvydarenejšie reklamy zo Super Bowlu.
Miroslav Lukáč: Human touch Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie. Postupne budeme prinášať insighty top lídrov a marketérov slovenských firiem na túto tému. Čo povedal Miroslav Lukáč, zakladateľ a spolumajiteľ CTM Bikes?
Víkendové diskusie: Stopnutie účinnosti Trestného zákona i to, či má V4 ešte zmysel Diváci môžu očakávať v relácii Na telo aj exkluzívny prieskum preferencií politických strán od agentúry FOCUS.
Ktorý program si získa Slovákov? Let´s Dance a Iveta smerujú do televízneho súboja roka Komerčné stanice Markíza a Jojka sa rozhodli vstúpiť do tvrdého boja. Do nedeľného prime-time nasadzujú svoje veľké kalibre. Tanečnú šou a nekonvenčne spracovaný seriál, ktorý sa stal minulý rok hitom.
Prichádza komiksový hrdina, ktorý prináša poriadok vo fungovaní v online prostredí Rada pre mediálne služby spustila informačnú kampaň, ktorej cieľom je informovať používateľov internetu o právach, ktoré nové nariadenie DSA posilňuje. V celej Európskej únii je účinné od 17. februára.
Nová kampaň Nadácie Slovenskej sporiteľne sa zameriava na zelené projekty O najväčší grant z firemných nadácií na Slovensku s názvom Pre budúcnosť vo výške až štvrť milióna eur sa môžu uchádzať zelené projekty miest, obcí i neziskových organizácií.
Už aj Slovákov poteší nový český prémiový ležiak Krušovice Bohém Obľúbená česká značka Krušovice prináša na slovenský trh novinku – prémiový ležiak Bohém z Krušovíc z najlepšieho žateckého chmeľu.
Aký program uvedú televízie cez predvolebnú prezidentskú kampaň a počas volieb? Divákov čaká po prvom kole prezidentských volieb, ktoré sa uskutoční 23. marca, debata dvoch postupujúcich prezidentských kandidátov z netradičného miesta a v unikátnom spracovaní.
Ambasádorom Alpro je Ben Christovao a značka odkazuje: "Raňajkuj podľa chuti" Značka Alpro sa v tohtoročných marketingových kampaniach plánuje sústrediť na zdravý štart dňa. Ambasádorom značky sa stal český spevák Ben Cristovao. Stratégiu komunikácie predstavuje Barbora Horníková, manažérka značky Alpro CZ & SK.