StoryEditor

Doležal má veľké plány s kľúčovou traťou do Bratislavy. Chce ju zahustiť

27.09.2020, 20:15
Najvyťaženejší železničný úsek na Slovensku Bratislava – Trnava má 180 rokov.

Vlak vs. auto. Dilemu často rozhodne aj nedostatok spojov verejnej dopravy. S podobným problémom sa borí aj najvyťaženejšia a najstaršia železničná trať Slovenska medzi Bratislavou a Trnavou, na ktorej začala premávka pred 180 rokmi. Denne tu cestuje vyše 36-tisíc ľudí.

Po paralelnej D1 a starej ceste do Pezinka však za 24 hodín prejde spolu aj 100-...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-28 10:30:00 - Feat.: - Title: Cestujúcim v bratislavskej MHD sa po vyše 20 rokoch prihovára nový hlas. Rozhlasovú redaktorku nahradila umelá inteligencia 02 - Modified: 2024-05-23 22:02:42 - Feat.: - Title: Spojenie so štvrťou Penty sa odkladá na neurčito. Pri nových zastávkach sa rysuje konflikt Valla so štátom 03 - Modified: 2024-05-24 04:17:30 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia 04 - Modified: 2024-05-22 11:49:16 - Feat.: - Title: Faktúry sú na stole. Rezort dopravy rozbehol čerpanie prvých 677 miliónov eur z Programu Slovensko 05 - Modified: 2024-05-22 05:47:38 - Feat.: - Title: Tunel Považský Chlmec bude pre jarnú údržbu uzavretý
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
31. máj 2024 01:11