Hypermarkety Carrefour v posledných rokoch zívali prázdnotou a potichu sa vytrácali z trhu. Čistý dlh spoločnosti sa v predminulom roku dokonca vyšplhal na 4,5 miliardy eur. Najnovšie však firma hlási obrat. Plánuje prekopať svoj obchodný model a do obnovenia biznisu chce investovať približne 2,8 miliardy eur. Hlavné centrum pozornosti chce presunúť z kamenných pobočiek do rozvoja online predaja. Pomôcť jej v tom majú Číňania.
Nový smer
Veľké a neefektívne hypermarkety francúzskeho predajcu by sa teda mali stať minulosťou. Firma chce ich rozmery zmenšiť v dvoch tisíckach prípadov a celkovo do roku 2020 chce znížiť náklady na prevádzku o 1,6 miliardy eur. Súčasťou procesu má byť aj prepustenie 2,4 tisíca zamestnancov vo francúzskom ústredí so sídlom v Boulogne-B...
Zostáva vám 85% na dočítanie.