Tvorba návrhára Lukáša Krnáča, kampaň pre spoločnosť DNA ERA
StoryEditorNávod na použitie tela je najlepšou kampaňou mesiaca jún
Influenceri sa verejne vyzliekli do naha. Autentický unboxing získava pozornosť na sociálnych sieťach a aj v našom hodnotení.
Do tejto kráľovskej kategórie nám prišli z agentúr tri prihlášky. A tu sú výsledky bodovanie poroty júnového Hodnotenia reklamy. Práca Socialists pre DNA ERA už aj v predchádzajúcich mesiacoch bodovala vo viacerých kategóriá...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte
02 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“
03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
04 - Modified: 2024-01-19 08:39:57 - Feat.: - Title: oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých
05 - Modified: 2024-01-08 07:45:51 - Feat.: - Title: Prvý veľký agentúrny prestup roka: Martin Motáček je kreatívnym šéfom EFFE Bratislava