StoryEditor

Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov

10.05.2024, 14:59
Autor:
lezlez

Milé. Takto vyhodnotila porota prácu, ktorá vznikla pri príležitosti Dňa učiteľov. 

"Chceli sme si pripomenúť učiteľov, pretože na ich práci naozaj záleží. Urobili sme tak na webe O2.sk a v social media. Vybrali sme si signifikantný symbol učiteľského sveta a tým je povestné „červené more“. A umiestnili sme ho rovno na homepage stránky O2.sk. Tá sa celý deň ukazovala najskôr s chybami, a následne opravená červeným perom."

Vizitka: 

Kategória: Media

Klient: O2

Agentúra: TRIAD Advertising

Creative director: Vlado Kurek, Martin Woska

Art director: Ava Vargová

Strategy director: Martin Woska, Michaela Martonová

Copywriter: Michaela Martonová

Account manager: Martin Pajerský

 

image

Martin Motáček
Group Creative Director
EFFE Bratislava

Martin Motáček

Creative Director

EFFE Bratislava

Ale však milé, nie?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca 02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 04 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde 05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 12:20