Bezchibni den ucitelov v O2
StoryEditorMedia: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
Milé. Takto vyhodnotila porota prácu, ktorá vznikla pri príležitosti Dňa učiteľov.
"Chceli sme si pripomenúť učiteľov, pretože na ich práci naozaj záleží. Urobili sme tak na webe O2.sk a v social media. Vybrali sme si signifikantný symbol učiteľského sveta a tým je povestné „červené more“. A umiestnili sme ho rovno na homepage stránky O2.sk. Tá sa celý deň ukazovala najskôr s chybami, a následne opravená červeným perom."
Vizitka:
Kategória: Media
Klient: O2
Agentúra: TRIAD Advertising
Creative director: Vlado Kurek, Martin Woska
Art director: Ava Vargová
Strategy director: Martin Woska, Michaela Martonová
Copywriter: Michaela Martonová
Account manager: Martin Pajerský
Martin Motáček
Creative Director
EFFE Bratislava
Ale však milé, nie?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
04 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte