grayling.com
StoryEditor

6 trendov, ktoré ovplyvnia marketingovú komunikáciu v roku 2019

01.01.2019, 05:00
Autor:
(red)(red)
Pozrite si, čo bude v tomto roku formovať svet klientov a ich značiek.

Komunikačná spoločnosť Grayling zostavila prehľad top trendov, ktoré ovplyvnia komunikáciu v roku 2019.

„Pravdou je, že každý rok je ťažšie a ťažšie predpovedať, aké trendy budú vládnuť. Nie že by bol nedostatok inovácií, z ktorých by sa dalo vyberať. Je to skôr spôsobené tým, že aj trendy sa vyvíjajú, formujú, menia. Niektoré zarezonujú viac, iné menej. Pri pohľade na trendy, ktoré komunikační experti z Graylingu indetifikovali ako kľúčové pre rok 2019, môžeme badať ozveny tých, ktoré tu už boli. Rozhodne sa však nasledujúcich 12 mesiacov nebudeme nudiť,“ hovorí na úvod Monika Révayová, Deputy Managing Director slovenskej pobočky Graylingu.

Top trendy v komunikácii pre rok 2019:

1. Kultúrny kapitál

Tento trend nadväzuje na minuloročný, ktorý bol uvedený pod názvom Vyjadrenie postoja. Spoločnosti vytvárajú kultúrny kapitál – vnášajú hodnotu tam, kde v tom vidia zmysel a kde to považujú za dôležité. Stále viac sa budú vedieť postaviť za svoje presvedčenie a vytvárať trvalé iniciatívy, ktoré im budú pomáhať formovať budúcnosť v súlade s ich zásadami.

2. Civilné partnerstvá

Vzájomný prospech je základ. Sme svedkami toho, ako sa spoločnosti spájajú s jedinečnými značkami a vytvárajú partnerstvá, ktoré by nás ani nenapadli, ale v skutočnosti naozaj fungujú. Zasahujú nové publikum a cielene prinášajú niečo odlišné.

3. Zvuková vlna

Od hlasovej aktivácie, cez obrandované playlisty, až po originálne zvukové nahrávky a podcasty... Spoločnosti budujú hands-free svet, v ktorom sa spájajú so svojimi zákazníkmi prostredníctvom audia a stávajú sa súčasťou ich každodenného života.

4. Správa ako médium

Marketéri začínajú profitovať z jedinečných vlastností obsahu, distribučného kanála alebo platformy a správy púšťajú do sveta novými spôsobmi. Kontext majú pod kontrolou a zvyšujú tak dôveryhodnosť správy, jej dopad a význam.

5. Diera na trhu

Boj o pozornosť je stále ostrejší. Chytré značky budú myslieť viac vertikálne. Čo to  znamená? Jednoducho povedané, pochopia, že menej je niekedy viac. Budú sa sústrediť na veľmi špecifické skupiny publika, vytvárať svoje komunity a nabádať ich podporovateľov, aby zdieľali svoju skúsenosť s okolím.

6. Všetko je o UX

Zákazníci sa v súčasnosti neboja nahlas rozprávať o skúsenosti, ktorú s danou značkou mali, či už bola pozitívna alebo negatívna. Čo zaručí značke úspech? Produkt či služba, z ktorých majú spotrebitelia pocit, že sú im šité na mieru a robia ich život jednoduchším a šťastnejším.

01 - Modified: 2022-07-05 11:14:43 - Feat.: - Title: Marketer´s View: Posilníme špecializáciu v oblasti integrovaných marketingových kampaní 02 - Modified: 2022-03-29 07:12:15 - Feat.: - Title: PR agentúra Grayling má nové vedenie pre Česko a Slovensko 03 - Modified: 2021-04-29 13:41:51 - Feat.: - Title: Politici a sociálne siete: Na Instagrame je aktívnych takmer 60 percent poslancov Národnej rady 04 - Modified: 2021-04-14 12:02:33 - Feat.: - Title: Agentúra Grayling vymenovala Petra Fecka za nového CEO pre región strednej a východnej Európy 05 - Modified: 2020-11-19 09:21:35 - Feat.: - Title: 5 tipov na organizáciu virtuálnej tlačovej konferencie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 00:46