archív
StoryEditor

Poznáme porotu EFFIE. Jeden člen bol nahradený

26.10.2016, 14:32
Autor:
ebeb
Pozrite si, kto bude tento rok rozhodovať o najefektívnejších kampaniach na Slovensku.

Prihlasovanie prác do 18. ročníka EFFIE Awards Slovakia, národnej súťaže výnimočného marketingového myslenia, je uzavreté. Známa je už aj porota, ktorá bude o oceneniach rozhodovať. Pozrite si, v koho rukách budú aktuálne reklamné práce.

za Zadávateľov reklamy

1. KOLO

Viktor Beličák – vedúci oddelenia komunikácie a stratégie značky Raiffeisen bank

Eva Čonková – riaditeľka odboru marketingu a komunikácie, Prima banka

Dana Hanzelová – managing directorka, EBR Services

Petra Novotná – senior manager o marketing communication, Slovak Telekom

Stanislav Pekárek - senior brand manager, integrated communication marketing manager, Plzeňský Prazdroj

Lucia Petrášová – head of marketing communication,O2 Slovensko

Igor Tóth – riaditeľ marketingovej komunikácie, O2 Slovensko

Alexander Vlčko – manažér marketingu, Tesco Mobile

2. KOLO

Eva Čonková – riaditeľka odboru marketingu a komunikácie, Prima banka

Pavol Chalupka – senior brand manager, Kofola

Anton Molnár – head of corporate and marketing communication, Slovnaft

David Zappe – marketing director, Heineken – PREDSEDA POROTY

za Reklamné agentúry

  1. KOLO

Robert Cyprich – strategy director, MullenLowe GGK

Adam Horecký – head of strategy, Made by Vaculik

Dominika Múdra – strategy planner, Wiktor Leo Burnett

Juraj Pobjecký – strategist, Zaraguza

Veronika Romsauerová – senior strategic planner, Istropolitana Ogilvy

​​

2.KOLO

Pavol Minár – culture reader / seeker / shapeshifter, Istropolitana Ogilvy

Kamil Charvát – strategy director, MUW Saatchi & Saatchi

Juraj Pobjecký – strategist, Zaraguza

Lukáš Švaro – head of digital department, Made by Vaculik

 

za Odborníkov z oblasti marketingovej komunikácie

Ivan Hulík – executive producer, managing partner, Hitchhiker Films

Rastislav Kočan – chief commercial officer, GfK​​​​

Petronela Ševčíková – šéfredaktorka mesačníka Stratégie, Mafra Slovakia 

Marián Timoracký – riaditeľ oddelenia strategického plánovania a výskumu, Mark BBDO a managing partner, United Consultants

Martin Woska – strategy director, co-owner, Triad Advertising

 

Shortlisty EFFIE 2016 budú známe koncom budúceho týždňa. Víťazov sa dozvieme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2016, ktoré sa uskutoční vo štvrtok 24. novembra v Bokovke v Ružinove. 

Tentokrát došlo k výmene navrhovaného porotcu a to potom, ako sa rozpútala diskusia na Facebooku o vhodnosti kandidáta Mariana Luhu, ktorý spravuje marketingový portál masmedialne.info. Valné zhromaždenie nahradila kandidáta Rastislavom Kočanom. 

"Klub reklamných agentúr Slovenska je ako držiteľ licencie EFFIE zodpovedný za jej profesionálnu úroveň, uvádza Róbert Slovák, prezident KRASu, na margo verejných diskusií. "Preto dávame zvýšený dôraz na výber porotcov v prvom aj druhom kole. V prípade, že KRAS nadobudne presvedčenie o nevhodnosti ktorejkoľvek nominácie, máme právo a aj morálnu povinnosť reagovať a jednať tak, aby sme nespochybnili dobré meno súťaže ani klubu."

Výsledky EFFIE ovplyvnia aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka, a to na základe ocenení zo zahraničných súťaží, z domácich súťaží a na základe umiestnenia v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, a ktorá môže zamiešať poradie, je práve slovenská EFFIE. 

01 - Modified: 2021-08-02 14:11:57 - Feat.: - Title: Ceny sú rozdané. Takto to vyzeralo na oceňovaní najefektívnejšej reklamy EFFIE 2016 a Agentúre roka. 02 - Modified: 2016-11-25 07:45:34 - Feat.: - Title: Veľký úspech pre Wiktor Leo Burnett. Je agentúrou roka, zamestnáva TOP ľudí v reklame 03 - Modified: 2016-11-25 11:36:35 - Feat.: - Title: Známe sú najefektívnejšie reklamy za rok 2016. Vyhrala retro kampaň 04 - Modified: 2016-11-04 11:17:32 - Feat.: - Title: EFFIE: Najviac shortlistov má Zaraguza 05 - Modified: 2016-11-03 12:42:01 - Feat.: - Title: V Česku poznajú najefektívnejšie reklamy. Vyhrala kampaň, ktorá zavádzala
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 16:15