Michal Moravec, ktorý bola od roku 2010 súčasťou tímu agentúry Istropolitana Ogilvy, prechádza do spoločnosti Volkswagen. Tu bude naďalej pracovať na projektoch po grafickej stránke.
"Dostal som šancu spolupracovať inhouse na komunikácii veľkej technologickej firmy a to beriem ako veľkú výzvu a zodpovednosť. Mení sa prostredie z agentúrneho na korporátne, čím získam nový pohľad a lepšie budem rozumieť potrebám podniku. Čaká nás veľa práce, ale skutočne peknej a zaujímavej, tak sa veľmi teším," povedal pre Stratégie Michal Moravec.
"Chápeme, že takéto výzvy sa neodmietajú," hovorí Peter Darovec, ktorý je kreatívny riaditeľ v Istropolitana Ogilvy a dodáva: "Mišo spravil ako art director v Istropolitana Ogilvy nie iba kus dobrej roboty, ale dokonca dva kusy dobrej roboty. Pôsobil tu totiž (zatiaľ) dvakrát a ako dobrí kamaráti veríme, že niekedy príde aj do tretice. Teraz mu však držíme palce v preňho úplne novej pozícii v koncerne VW."
Prácu Michala Moravca môžete poznať z poslednej úspešnej kampane pre organizáciu Magna, ktorá si získala dva bronzové klince: