„V kampani sme sa preto zamerali práve na denných mestských šoférov. Vieme, že v našom meste je evidovaných 300-tisíc osobných áut a ďalších 120-tisíc áut denne do mesta príde. Ak k tomu pripočítame autá vodičov bez trvalého pobytu, dostávame sa k číslu pol milióna áut. A hoci automobil môže jazdiť v meste 50-kou, realita je taká, že v zápchach sa vlečie rýchlosťou ledva 10 km/h. Všetky testy v Bratislave potvrdili, že auto ani zďaleka nie je najrýchlejšie. Hravo ho predbehne električka, bicykel alebo dokonca kolobežka. Takže jednoducho platí, že ak sa chceme za svojimi povinnosťami v meste presúvať efektívne, stačí presadnúť na bicykel,” hovorí Peter Urbanec, strategy director agentúry dotcom advertising.
Kampaň komunikuje akciovú cenu len 9,90 € na rok, ktorú možno získať do konca mája.
„S akciovou cenou vychádza mesiac jazdy za menej ako euro. Sieť 99 dokovacích staníc pokrýva osem mestských častí. O servis bicyklov a ich dostupnosť sa každý deň stará technický tím. Myslím, že každý, kto skúsil jazdu na BAjku, potvrdí, že Bratislava je krajšia zo sedla nad dvoma kolesami,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ komunikácie spoločnosti Slovnaft.
„V kreatívnom spracovaní sme chceli byť blízko Bratislavčanom, preto sme sa zamerali na neslávne známe bratislavské cesty a križovatky, na ktorých sa každodenne tvoria dlhé zástupy áut. Ich názvy sme hravo upravili, aby odovzdali náš jasný message,” dopĺňa dvojica kreatívnych riaditeľov agentúry dotcom advertising Roj & Dvorecký.
Vizitka kampane
Klient: Slovnaft, a.s., Hana Kukučková, špecialistka komunikácie
Creative directors: Roj & Dvorecký
Strategy directors: Peter Urbanec, Monika Farkašová
Art directors: Leo Šiller, Marek Szold
Copywriters: Pavol Kapeľuch, Veronika Briestenská
Account manager: Daniela Gregušová