So strategickým partnerstvom vzniká aj nový brand VIVA BILLA
StoryEditor

OMV a BILLA nadviazali strategické partnerstvo

11.05.2023, 13:16
Autor:
redred

Zákazníci OMV si budú môcť urobiť plnohodnotný nákup čerstvých potravín na ďalších čerpacích staniciach naprieč Slovenskom. 

Stále viac zákazníkov mieri za nákupmi do menších predajní. Nové trendy v zákazníckom správaní potvrdil aj pilotný projekt VIVA BILLA predajní potravín na čerpacích staniciach. Spoločnosti OMV a BILLA preto uzatvárajú strategické partnerstvo, aby širokú ponuku potravín rozšírili na desiatky čerpacích staníc po celom Slovensku. Vznikne sieť predajní, ktoré ponúknu nákup kvalitných a čerstvých potravín počas bežných dní i sviatkov, keď sú ostatné obchody zatvorené. 

„Ľudia sa dnes snažia bežné každodenné nákupy vybaviť rýchlejšie, trendom je návšteva menších prevádzok. Teraz im túto možnosť ponúkame aj my. Čerpacie stanice OMV už dávno nie sú miestom, kam si motoristi chodia len natankovať. Zmenili sa na centrá s komplexnou ponukou služieb a jednou z nich je teraz i možnosť využiť zastávku na nákup čerstvých základných potravín. Som veľmi rada, že sme sa s našimi partnermi zo spoločnosti BILLA dohodli na rozšírení konceptu VIVA BILLA na ďalšie čerpacie stanice na celom Slovensku,“ hovorí Miriam Fellingerová, retail manažérka OMV Slovensko.

Takmer 9 z 10 Slovákov považuje koncept potravín na čerpacej stanici podľa prieskumu agentúry 2muse za výhodný. Najviac by ho využili cestou do práce a z nej, vo večerných a nočných hodinách, keď sú už ostatné obchody zatvorené a, samozrejme, počas štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja.

Až 60 % Slovákov sa vyjadrilo, že by počas štátnych sviatkov využilo na nákup čerpaciu stanicu s potravinami. Najväčším benefitom pre najširšiu skupinu spotrebiteľov (až 77 %) je pri prepojení tankovania s nákupom potravín praktické ušetrenie času.*

„Za posledný rok sme v spolupráci s OMV Slovensko spustili ponuku čerstvých potravín na dvoch čerpacích staniciach v Bratislave a po jednej v Trenčíne, Šamoríne a Nitre. Potvrdilo sa nám, že zákazníci uvítali možnosť rýchlych nákupov popri natankovaní a pravidelne sa vracajú. Sme preto radi, že postupne budeme ponúkať tento koncept zákazníkom naprieč celým Slovenskom. V prieskume sa nám zároveň potvrdzuje, že čerstvosť potravín, ktorú garantujeme, je v takomto koncepte dôležitým kritériom až pre 95 % zákazníkov,“ povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.

Možnosť nakúpiť si čerstvé a kvalitné potraviny si medzi zákazníkmi OMV našla množstvo priaznivcov. Do konca roka by preto mali byť predajne VIVA BILLA otvorené už na 20 čerpacích staniciach, počas najbližších troch rokov by malo pribudnúť ďalších 50 prevádzok.

Zákazníci nájdu v nových predajniach okrem obľúbeného pečiva a mliečnych výrobkov aj bohatý výber zeleniny a ovocia, mäsové výrobky i základnú ponuku trvanlivých potravín. Sortiment sa v predajniach VIVA BILLA bude počas roka obmieňať, aby bol v ponuke najžiadanejší tovar.

Spolupráca medzi oboma spoločnosťami sa nebude viazať len na čerpacie stanice. V rámci partnerstva postupne pribudnú na parkoviskách pred vybranými obchodmi BILLA nabíjačky OMV, ktoré umožnia zákazníkom dobiť si počas nákupu svoje elektrické vozidlo.

 

01 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 02 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 03 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 04 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 05 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 16:34