StoryEditor

Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí

06.09.2023, 12:12
  • Chatboty, umelá inteligencia, virtuálna realita, ale aj nové sociálne siete. To sú nástroje a kanály, ktoré majú potenciál úplne zmeniť pravidlá hry.
  • Zástupcov top zadávateľov sme sa pýtali, ako inovujú svoju komunikáciu, s čím experimentujú a ktoré inovácie sú už naplno súčasťou ich práce.
  • Alena Popovičová: Tatra banka má inovácie vo svojej DNA, v posledných rokoch to dokazuje aj chatbot Adam a využívanie rôznych nástrojov na zefektívnenie okamžitej komunikácie s klientmi.
  • Ondřej Holan: V rámci komunikácie sme začali používať softvér CANVA, ktorý slúži na marketingovú tvorbu pomocou prvkov umelej inteligencie.
  • Peter Sedláček: E-šport vnímame ako novodobú formu športu. Je celosvetovo veľmi populárny, a preto sme sa rozhodli e-gamingu venovať a využiť tento formát aj v komunikácii.
  • Roman Rajtár: Boli sme prvou automobilovou značkou na slovenskom TikToku, pričom momentálne intenzívne pracujeme na rozvinutí nových spoluprác s influencermi a na tvorbe originálnych kampaní.

Top zadávateľov sme sa opýtali, aké inovácie využívajú vo svojej komunikácie. Pre každého znamená slovo inovácia niečo iné. Tu sú ich obsiahle odpovede. 

image

Eliška Čeřovská,  Alza.sk

Eliška Čeřovská

PR manažérka

Alza.sk

Alza.sk nasadzuje na vybavovanie zákazníckych požiadaviek umelú inteligenciu menom Alzee. Tá zrýchľuje prepojenie volajúcich zákazníkov priamo k špecializovaným tímom operátorov, ktorí dokážu efektívnejšie riešiť ich požiadavky. Na najčastejšie otázky, ako je stav objednávky, dokáže Alzee priamo odpovedať. Ostrému spusteniu predchádzalo šesť mesiacov vývoja a testovania vrátane niekoľko tisíc testovacích telefonických hovorov. Alzee je totiž prvým hlasom, ktorý dvíha prichádzajúce zákaznícke hovory.

Vďaka Alzee sa zákazníci pri telefonáte na našu zákaznícku linku rýchlejšie a pohodlnejšie dovolajú priamo k operátorovi, ktorý je v danej chvíli najlepšie schopný ich požiadavku vyriešiť. Voicebot po spojení hovoru zákazníka požiada, aby jednou vetou vysvetlil, s čím potrebuje pomôcť, a po potvrdení, že požiadavku správne rozpoznal, ju prepojí na najvhodnejšieho kolegu. Odpadá tak nutnosť zadávať číslo skupiny požiadaviek na klávesnici telefónu. Robot zatiaľ dokáže rozpoznať viac ako 40 dôvodov telefonátov a podľa nich hovory prepája špecializovaným tímom operátorov. Na otázky ohľadne otváracích hodín jednotlivých pobočiek dokáže odpovedať priamo bez nutnosti kontaktu so živým operátorom.

Operátori call centra sa tak môžu viac špecializovať na konkrétnu problematiku a vyriešiť tak väčšie množstvo zákazníckych požiadaviek ihneď pri prvom kontakte. Robot Alzee rieši nielen hovory na telefonickej linke zákazníckej podpory, ale umelá inteligencia zároveň triedi písomné otázky a požiadavky zákazníkov z webového formulára a e-mailových adries. Vďaka tomu sa aj im môžu špecialis...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 02 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 03 - Modified: 2023-11-29 12:59:52 - Feat.: - Title: Z Andrea Shopu odchádza jeho CEO 04 - Modified: 2024-01-19 09:07:56 - Feat.: - Title: Jana Kutlíková z Dr.Max: Chceme byť jednotkou v starostlivosti 05 - Modified: 2023-12-08 10:21:34 - Feat.: - Title: Za našou komunikáciou je jasná logika. Chceme sa stať jednotkou medzi dodávateľmi elektriny
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 12:06