Kampaň Odpoveď pre Tepláreň si pripomína udalosť z minulého roku na Zámockej ulici v Bratislave.
StoryEditor

Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu

12.10.2023, 12:07
Autor:
redred

„Dorazila si domov v poriadku?” alebo „Nič sa ti nestalo?” takýchto správ je v našej sieti až priveľa, hovorí Slovak Telekom v najnovšej kampani. Kreatíva pochádza z dielne MUW Saatchi & Saatchi. 

Pre LGBTI+ komunitu nie sú podobné správy ničím výnimočným. Často sú obeťami útokov na internete aj v uliciach. Radka Trokšiarová, ktorá bola postrelená pri útoku v Teplárni, ich sama poslala niekoľko. Teraz, rok po tragédii v novom spote Telekomu hovorí, že chce žiť v krajine, v ktorej sa nemusí báť o svojich blízkych.

V online videu vidíme Radku Trokšiarovú s projekciami desiatok správ plných obáv, či sú jej blízki v poriadku. Nechce už v strachu čakať, či jej príde odpoveď.

Veríme, že aj veľké značky by sa mali jasne postaviť k téme tolerancie a k ochrane marginalizovaných skupín. Každý si zaslúži žiť v krajine, ktorá mu zaručí rešpekt a bezpečie. A mrzí nás, že aj našou sieťou prejde denne niekoľko správ, ktorými sa LGBTI+ ľudia musia uisťovať o bezpečí svojich blízkych,” približuje nám myšlienku kampane marketingová riaditeľka pre stratégiu a marketing značky, Petra Novotná.

Potešila nás odvaha klienta pripomenúť si túto tragédiu, aj keď pri Telekome sme už na otváranie ťažkých spoločenských tém zvyknutí. Zároveň by sme si želali, aby podobné zadania neboli na Slovensku potrebné. Ďakujeme Radke za veľkú odvahu stať sa tvárou nášho videa a hovoriť o udalostiach na Zámockej,” približuje Adam Baška z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Vizitka kampane - Odpoveď pre Tepláreň:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ondro Mikuš, Katarína Gavláková

Creative Director: Jaroslav Vígh

Associate Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Tomáš Bánik

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Marián Zverbík

Strategy Planner: Kamil Charvát

Réžia: Lukáš Krist

Kamera: Lukáš Krist, Samuel Antoška

Asistent kamery: Martin Palkovič

Strih: Lukáš Krist

Fotografia: Lukáš Krist

01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 16:01