StoryEditor

Websupport v novej kampani stavil na netradičné médium - garážové dvere

20.10.2023, 09:28
Autor:
redred

Nadväzuje tak na kampaň „Nikdy nevieš, čo z tvojho nápadu vyrastie“ z dielne Socialists, ktorou odštartovali svoju novú spoluprácu. 

Začiatkom septembra značka spustila kampaň na podporu registrácií domén s koncovkou.EU, ktorej hlavnými hrdinami sa stali malé deti. Teda skôr ich karikatúry s veľkými hlavami na dospeláckych telách rapera, fotografa a lektorky jogy.

V sérii online vizuálov tak Websupport prirovnáva podnikateľské nápady v zárodku k takým našim detičkám a odkazuje začínajúcim firmám: „Mysli vo väčšom. Nikdy nevieš, čo z nich vyrastie.“

image

Websupport.

„Produkcia s troj až päťročnými deťmi, navyše s nehercami, bola challenge. Dieťa sa zobudí mrzuté alebo sa mu nepáči účes fotografa a je po dobrom výraze. Pre každý prípad sme mali na linke detičky-náhradníkov, no nakoniec šlo všetko s úsmevom na všetkých tvárach,“ opisuje priebeh fotoprodukcie Miška Stanová, creative lead Socialists.

„Paradoxne nám viac času zabralo nafotiť dospelých protagonistov,“ dodáva so smiechom Rudo Sakač, art director Socialists.

„Kto zažil produkciu s detskými hercami, vie, že je to veľký vabank. Jasné, že deti sú zlaté, ale udržať ich koncentráciu nebýva jednoduché. My sme však mali na deti obrovské šťastie a paradoxne nám viac času zabralo nafotiť telá dospelých protagonistov,“ dodal art director Rudolf Sakač.

image

Websupport garáže.

Aktuálne sa na kampaň napojila druhá časť, ktorá našla inšpiráciu v príbehu samotného Websupportu a Miša Trubana, ale aj najznámejších firiem na svete ako Microsoft či Apple. Všetci sme azda zachytili internetom kolujúce fotky garáží, v ktorých tieto, teraz už multimiliónové firmy začínali.

A tak v spolupráci s agentúrou Socialists vzniklo na Pionierskej ulici v Bratislave nové Silicon Valley s výrazne pomaľovanými dverami trojice garáží, ktoré vtipne naznačujú, že začínajúce firmy za nimi na to šli rovno vo veľkom. Nechýbajú im špecializované oddelenia, zasadačka či kuchynka.

„Podnikateľov chceme posmeliť v tom, aby od začiatku rozmýšľali vo väčšom meradle bez obmedzovania sa len na slovenský trh. Jednou z takýchto možností je registrácia.EU domény,“ dodáva Lenka Drobná, brand manažérka v spoločnosti Websupport.

Netradičný media placement je podporený online PR spoluprácou so Startitup a Emefkou. Socialists tak v čase parlamentných volieb a obsadených najlepších OOH plôch hackli systém a priniesli pre Websupport autentickú guerillu, ktorú podporilo rovnako autentickou DIY produkciou – štetcom, sprejom a stencil šablónou. 

Vizitka kampane

Klient: Websupport

Agentúra: Socialists

Creative Lead: Michaela Stanová

Art Director: Rudolf Sakač

Copywriter: Matej Ruman

Strategist: Kristína Labajová

Account Director: Nikola Weng

Account Manager: Andrea Dubeňová

Produkcia: Leopard Production

Fotograf: Patrik Gubiš

01 - Modified: 2023-12-28 10:00:00 - Feat.: - Title: Reklama je turbulentné prostredie, kde si každý musí nájsť svoju vlastnú cestu 02 - Modified: 2023-11-08 13:28:42 - Feat.: - Title: Active24 má odpoveď na všetky nevhodné darčeky na secret Santu. Inšpiroval sa známym seriálom 03 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 04 - Modified: 2023-06-22 07:08:23 - Feat.: - Title: Kristína Labaj: Som introvert s ľahkým imposter syndrómom 05 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 13:20