Kampaň sa inšpirovala asi najznámejším seriálom z pracovného prostredia The Office
StoryEditor

Active24 má odpoveď na všetky nevhodné darčeky na secret Santu. Inšpiroval sa známym seriálom

08.11.2023, 14:27
Autor:
redred

S agentúrou Socialists pripravili kampaň, v ktorej kolegom z officeov hovoria, aby darovali radšej web.

Český Active24, venujúci sa webhostingu a registrácii domén, na začiatku novembra spustil kampaň na podporu.CZ domény. V predvianočnom období sa zameral na zaujímavú cieľovku „office people“ a fenomén Secret Santu. 

„Možno aj vy patríte medzi 79 percent zamestnancov, ktorí podľa prieskumu neznášajú kupovať darčeky svojim kolegom (a rovnako druhá strana ich nerada od vás dostáva). Ak ste si už na Secret Santu niekedy vyžrebovali kolegu, ktorý bol v práci týždeň aj s cestou, asi sa tomu nečudujete,“ približuje východisko kampane Kristína Labajová, strategička v Socialists.

image

Vizuál Active 24

„Práve trpko-smiešne situácie spôsobené nevhodnými darčekmi sa stali základom novej kampane od Active24, ktorý namiesto toho nabáda kúpiť kolegovi doménu s custom webkou. Môžete zostať pri kanadskom žartíku alebo vďaka nej nakopnúť kolegu k rozbehnutie svojho koníčka vo väčšom,“ nadväzuje Anna Filínová, senior marketing coordinator v Active24.

Kampaň sa inšpirovala asi najznámejším seriálom z pracovného prostredia The Office. Spoločná fotka Michaela Scotta s jeho kolegami v sebe skrýva extrémne množstvo zábavných mikropríbehov a memečiek. Ako keď si v mobile zoomujete fotku s kamošmi a smejete sa na tom, čo všetko v nej dodatočne nájdete.

„Povedali sme si, že túto emóciu chceme dostať aj do našej kampane. Z mini produkcie, na ktorej dokonca polovicu kastingu tvorili priamo zamestnanci klienta, tak vznikla jedna jediná fotka, s ktorou sme dokázali vtipne pracovať vo všetkých statických aj videoformátoch,“ dopĺňa Rudo Sakač, art director v Socialists.

Na sériu memečiek a videí nadväzuje stránka darujweb.cz, na ktorom si pomocou templatov vyklikáte vlastný web na.CZ doméne za pár minút.

 

Vizitka:

Klient: Anna Filínová, Active24

Agentúra: Socialists

Creative Lead: Michaela Stanová

Art Director: Rudolf Sakač

Copywriter: Matej Ruman

Account director: Nikola Weng

Account manager: Andrea Dubeňová

Strategist: Kristína Labajová

Fotograf: Patrik Gubiš

Produkcia: Leopard Production

01 - Modified: 2023-12-28 10:00:00 - Feat.: - Title: Reklama je turbulentné prostredie, kde si každý musí nájsť svoju vlastnú cestu 02 - Modified: 2023-10-20 07:28:53 - Feat.: - Title: Websupport v novej kampani stavil na netradičné médium - garážové dvere 03 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 04 - Modified: 2023-06-22 07:08:23 - Feat.: - Title: Kristína Labaj: Som introvert s ľahkým imposter syndrómom 05 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 10:43