StoryEditor„Neviditeľný“ problém: Automobilky márne bojujú s pomalým a drahým vývojom softvéru
13.06.2023, 14:37
„Neviditeľný“ problém: Automobilky márne bojujú s pomalým a drahým vývojom softvéru:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/5Tesla má v softvéri veľký náskok pred konkurenciou. Ako prvá si uvedomila, že je potrebné stavať auto okolo neho. FOTO: Tesla
2/5Bývalý šéf Herbert Diess nedokázal vyriešiť dlhodobé problémy v softvérovej divízii Cariad, čo zapríčinilo jeho predčasný koniec na čele VW Group.FOTO: Volkswagen
3/5Po reorganizácii sa vedenia IT divízie Cariad ujal doterajší výrobný riaditeľ Bentley Peter Bosch. FOTO: Volkswagen
4/5Volvo muselo kvôli nutnosti doladenia softvéru odložiť začatie výroby modelu EX90 z konca tohto roka na prvú polovicu roku 2024. Sesterská značka Polestar zase musela odložiť štart predaja modelu Polestar 3.FOTO: Volvo
5/5Nová akvizícia pri koncerne General Motors: Mike Abbott, ktorý pôsobil v Apple, Twitteri a Microsofte zastáva novo vzniknutú funkciu výkonného viceprezidenta pre softvér.FOTO: GM