1/12Vybratie modulu z akumulátora.
FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
2/12Štruktúra rámu akumulátora u platformy MEB.
FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
3/12Farebné šípky označujú napojenie okruhu pre temperáciu (chladeníie a ohrievanie) akumulátora. Trasy v ktorých si kapalina s akumulátorom vymieňajú teplo sú zospodu jasne rozpoznateľné.FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
4/12Z druhej strany akumulátora, blíže k motoru, sú prípojné body pre vysokonapäťové vedenie pre trakčný motor, nabíjanie, napájenie klimatizačnej jednotky a elektroniky vozidla a taktiež dátové spojenie pre vzájomnú komunikáciu riadiacich jednotiek.FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
5/12Vozidlo v beznapäťovom stave technik zabezpečí vlastným zámkom.FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
6/12PyropoistkyFOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
7/12Zloženie vrchného krytu akumulátora.FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
8/12Premeranie akumulátora. FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
9/12Vybratie modulu z akumulátora. FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
10/12Odstránenie teplovodivej pasty. FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
11/12Pomocou balanceru môžu technici úplne presne nabiť alebo vybiť akumulátor na potrebné napätie. S presnosťou na tisícinu voltu. FOTO: Václav Nývlt, Technet.cz
12/12Nanášanie teplovodivej pasty. SNÍMKA: Václav Nývlt, Technet.czSNÍMKA: Václav Nývlt, Technet.cz