30 rokov biznisu na Slovensku: Privatizácia zmenila krajinu. Niektoré ikony padli, iné žijú dodnes
1/5Po siedmich rokoch výroby dodal 24. februára 1998 Volkswagen Bratislava, s. r. o., stotisíce vozidlo, nový červený Volkswagen Golf TDI A4 – typ, aký sa v bratislavskom závode vyrábal od októbra 1997. Na snímke príhovor riaditeľa Volkswagenu Jozefa Uhríka pred slávnostným odovzdávaním stotisíceho vozidla. FOTO: TASR/Š. Puškáš
2/5Montáž karosérie automobilu VW Polo v montážnej hale Volkswagen Slovakia, a. s., Bratislava. 8. 12. 1999, Bratislava. FOTO: TASR/P. Neubauer
3/5Približne 500 zamestnancov ZŤS TEES, a. s., Martin, a občanov regiónu Turca sa zišlo 20. októbra 1998 pred budovou Úradu vlády SR v Bratislave na protestnom zhromaždení spolu s najvyššími predstaviteľmi OZ KOVO. Na snímke prezident OZ KOVO Ivan Saktor (tretí zľava) na čele protestného sprievodu. FOTO: TASR/Pavol Funtál
4/5Poslednú z 54 nových pecí spustili do prevádzky 6. augusta 2003 v rámci projektu rozšírenia výroby primárneho hliníka v Slovalcu. FOTO: TASR/J. Ďurník
5/5Predseda vlády Mikuláš Dzurinda (na snímke vľavo) si 22. januára 2000 vo Východoslovenských železiarňach v Košiciach prezrel niektoré prevádzky Divízneho závodu Studená valcovňa. Sprevádzal ho prezident spoločnosti Gabriel Eichler (v strede) a riaditeľ závodu Ing. Ján Vranec (vpravo). FOTO: TASR/S. Písecký