StoryEditor

Komunikácia štátu zlyháva. A bude ešte horšie. Ešteže nám radosť robia levíčatá (Strategický brífing)

24.04.2023, 10:34
  • Tento týždeň sme na webe Stratégií hneď v dvoch veľkých rozhovoroch rozoberali komunikáciu štátu. 
  • PR experta Katarína Remiaš hovorí o tom, že agentúry by sa už konečne nemuseli hanbiť za to, že pracujú pre štát. 
  • A Rado Baťo odkrýva pozadie politickej komunikácie. V podcaste okrem iného tvrdí, že dobre komunikujúci úrad je lacnejší úrad. 
  • Občas prestrelia aj veľkí, potvrdzuje reklamný počin Bud Light. 

Začnime Katarínou Remiaš, ktorá bola šéfkou poroty nedávnej súťaže PR projektov PROKOP 2022 a už viac ako dve desaťročia svojou prácou výrazne kreuje a posúva celú PR brandžu. V Prokopovi sa odovzádavali ceny aj v kategórii Politická komunikácia. Nebolo to úplne márne, projekty to boli pekné, také lastovičky, ktoré dokazujú, že aj vo verejnom sektore sa dá komunikovať pekne, slušne, dokonca strategicky a premyslene. Úrad na ochranu oznamovateľov korupcie spolu so Seesamom a Mannschaftom majú za sebou kus dobrej práce a neúnavne vysvetľujú, prečo by sme nad úplatkami či protekciou nemali len tak zatvárať oči. A aj preto im z Prokopa patrí zlato. 

Ale späť k rozhovoru a ku Kataríne. Tá otvorene hovorí, že komunikácia štátu nie je úplne v poriadku a výsledok je ten, že štát sa bráni, a nik nevie, prečo to robí, spolupráci s expertmi v oblasti PR. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 07:04