Vrchol osvieženia Heineken.
StoryEditorTHIS IS LOCCO a HEINEKEN úplne ovládli kategóriu Vizuál
Porota si vyberala hneď z dvoch skvelých prác. A vyhral odkaz na Tour de France.
Veľa prác a veľa dobrých prác. To je výsledok hodnotenia kategórie Vizuál počas júla. Dva vizuály ešte uvidíme vo finále Hodnotenia Stratégií na konci roku.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-03 07:19:06 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Insight pôsobí unaveno, ale ninja dekorácia mu dodáva sviežosť
02 - Modified: 2023-08-03 07:32:56 - Feat.: 0 - Title: Online: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
03 - Modified: 2023-08-03 10:36:49 - Feat.: 0 - Title: Craft: Zabodovala QR knižnica pre Telekom. Mal som zimomriavky, hovorí porotca
01 - Modified: 2025-04-11 07:43:33 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant a festival Pohoda oznamujú návrat legendárneho partnerstva. Prvýkrát sa bude čapovať aj do skla
02 - Modified: 2025-03-15 15:19:02 - Feat.: - Title: Herci SND podozriví z plánovania puču? Alebo sa len vysmievajú moci kvalitnou a slobodnou tvorbou?
03 - Modified: 2025-02-01 17:08:53 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani na Supersieť vzdáva rešpekt slovenskému vynálezcovi
04 - Modified: 2025-02-01 14:32:43 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté. This is locco je už po tretíkrát v rade Agentúrou roka
05 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne