StoryEditor

Kärcher Slovakia odštartovala novú kampaň s Mariánom Čekovským

05.11.2021, 07:55
Autor:
dcdc
Kampaň je nasadená v online, PR a social.

Spoločnosť Kärcher Slovakia, ktorá sa zameriava na čistiace technológie, spustila v októbri kampaň s multitalentovaným Mariánom Čekovským. Obsadenie nebolo náhodné - hudobník sa netají tým, že si potrpí na poriadok a vysávanie patrí medzi jeho hobby.

Preto je v hlavnej úlohe spotov spolu s ním aj vysávač, ktorý je podobne multifunkčný ako Marián v štúdiu. 

Koncept kampaňových videí navrhla firma, no nápadmi prispel aj hudobník, aby bol výsledok čo najautentickejší. Promovaný produkt sa mu navyše zíde aj pri jeho voľnočasových aktivitách, keďže je zberateľom áut a má tiež vlastnú showroom.

Lokálna stratégia

Vysávač ešte viac vyniká v druhom spote, ktorý je čiastočne postavený na adaptovanom globálnom koncepte. Nový marketingový riaditeľ Kächer Slovakia Emil Skákala však plánuje posúvať do popredia lokálnu stratégiu, pričom firma aktuálne pracuje na jej troj- až päťročnom trvaní. Smerovať bude k vnímaniu Kärcher ako lídra v čistiacich riešeniach.

„Značka Kärcher je synonymom pre vysokotlakové čistenie. Toto je aj realita vnímania značky z pohľadu slovenského spotrebiteľa. Pravda je ale taká, že sme svetový líder v oblasti čistiacich riešení," vyjadril sa Skákala pre Stratégie. 

Kampaň je nasadená v online, PR a social.

Vizitka kampane

Klient: Kärcher Slovakia
Kreatívny koncept a supervízia: Seesame, Creative studio YO
Produkcia spotu: Creative studio YO
Art Direction: Honzo Blaško
Režisér: Martin Kopec
PR: Seesame
Mediálna agentúra: Mindshare

01 - Modified: 2020-04-15 14:00:29 - Feat.: 0 - Title: Kärcher Slovakia spúšťa novú kampaň 02 - Modified: 2019-11-08 07:35:25 - Feat.: 0 - Title: Príbeh značky Kärcher: Svetovú popularitu firmy dosiahla až zakladateľova manželka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 22:44