StoryEditor

Značky počas Super Bowl stavili na vtip a naopak na ZOH na silnú emóciu v reklame

09.02.2018, 16:05
Autor:
pzpz
Zhrnutie spotov, ktoré sa objavili pri príležitosti veľkých udalostí februára.

Tohtotýždňová rubrika Najnovších reklám týždňa bude trochu iná.

Po všetkých drahých reklamách za niekoľko miliónov dolárov, ktoré sa za posledné obdobie objavili, prirodzene nastáva tendencia porovnávania s tými, ktoré sú zverejňované teraz. Latka je momentálne nastavená príliš vysoko na to, aby nás ohúrili nové reklamy. Nie sú zlé, len nemajú také čaro napätia okolo, ako tie, ktoré sú predstavené počas alebo exkluzívne pred veľkými udalosťami tohto mesiaca. Super BowlZimné Olympijské hry v Pjongčangu.

Počas Super Bowlu značky predstavili veľké množstvo reklám za veľké množstvo peňazí. Písali sme vám o väčšine takých, o ktorých sa neskôr po veľkej americkej udalosti diskutovalo.

​Väčšina reklám odprezentovaná pred alebo počas 52. zápasu NFL bola vtipná. Akcia a vtip zohrávali vo viacerých dôležitú úlohu. Napríklad Skittles a reklama s rapujúcim Morganom Freemanom a Petrom Dinklageom sú toho príkladom.

Nemôžeme zabudnúť ani na Tide. Túto reklamu viaceré portály označujú ako jednu z najzábavnejších.

Objavili sa aj také, ktoré mapovali históriu promovaných produktov alebo značiek. Alebo také, ktoré sa vyjadrovali k niektorým zásadným spoločenským témam. Zrhnuli sme ich v nasledujúcich článkoch.

​Čo sa týka Olympijských hier, reklamy viac komunikujú pekné emotívne myšlienky. Spoty sú založené na silnej emócii, ktorá je súčasťou rôznych príbehov. Niektoré sú skutočné a vo veľa z nich účinkujú naozajstný profesionálny športovci.

Veľmi peknú sériu spotov predstavila spoločnosť Alibaba. Písali sme o nich v tomto článku.

​Aj Toyota Slovensko sa pripája k celosvetovej iniciatíve a so začiatkom tohtoročných Olympijských hier nasadzuje imidžovú kampaň. Ide o jednotnú komunikáciu Toyoty v 39 krajinách sveta a jej cieľom je prezentovať novú víziu značky.

Spoločnosť Coca-Cola predstavila limitovanú edíciu plechoviek s dizajnom desiatich olympijských športov. Súčasťou edície je plechovka so siluetou a podpisom slovenskej lyžiarky Veroniky Zuzulovej.

01 - Modified: 2018-12-25 07:20:31 - Feat.: - Title: Super Bowl vs. Olympijské hry. Ako sa líšili emócie v reklamách predstavených počas svetových udalostí? 02 - Modified: 2018-03-08 12:28:36 - Feat.: - Title: V piatok štartujú paralympijské hry v Pjongčangu 03 - Modified: 2018-02-08 11:36:06 - Feat.: - Title: Takto vyzerajú reklamy na Zimné Olympijské hry. Sú emotívne a komunikujú pekné myšlienky 04 - Modified: 2018-02-05 15:55:05 - Feat.: - Title: Reklamy, o ktorých sa po Super Bowl najviac hovorí 05 - Modified: 2018-02-23 10:06:23 - Feat.: - Title: Týždeň v reklame: Najdrahšie reklamy na svete
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 00:24