StoryEditor

TOP výzvy, ktoré priniesol rok 2021 pre marketérov

31.12.2021, 10:31
Autor:
rmrm
Popri poisťovniach, automobilových značkách, bankách, e-commerce biznise a mobilných operátoroch, prinášame aj pohľad obchodných reťazcov.

Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov?

Prečítajte si výzvy zástupcov poisťovníautomobilových značiek, bánk, mobilných operátorov, e-commerce biznisu a dopĺňame tiež obchodné raťazce. Čo bolo pre ich zástupcov najväčší challenge v tomto roku?

Lidl SR
Tomáš Bezák
vedúci úseku komunikácie
LIDL SR

Realizovať naše projekty a plány v nových podmienkach rámcovaných pandémiou. Napriek nemožnosti realizovať prezenčné eventy sme uspo riadali tri virtuálne konferencie (Slovenskô, Rôzni = Rovní, Lidl Akadémia), otvorili sme päť nových predajní a vytvorili stovky nových pracovných miest. V roku 2021 bol novelizovaný zákon o neprimeraných podmienkach, ktorý je zásadne prís nejší než európska smernica. Pritom v oblasti dodávateľsko-odberateľských vz...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:11