StoryEditor

Orange štartuje kampaň k Online ochrane

09.02.2022, 12:09
Autor:
(red)(red)
Kampaň „Aby ste sa v najlepšej sieti cítili bezpečne“ pripravila agentúra Elite / Monday Lovers.

Ako informovala Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko, novou reklamnou kampaňou „Aby ste sa v najlepšej sieti cítili bezpečne“ nadväzuje Orange na tízingovú kampaň, ktorá v podobe fingovaného masívneho hackerského útoku na vytipované celebrity otvorila tému bezpečného používania internetu. Orange chce poukázať na hrozby existujúce v digitálnom prostredí, ktoré si bežní užívatelia častokrát ani neuvedomujú, alebo nechcú uvedomiť. Aj

 „Na správaní našej hlavnej hrdinky ukazujeme, aké je ľahké urobiť na internete chybu. Podľahnúť lákavej ponuke alebo sa nechať oklamať, to zvládnete raz dva. A potom bum, niekto sa vám niekam nabúra. Je to reklama a všetko samozrejme dopadne dobre, ale snažili sme sa byť čo naviac „názorní a výrazní“. Aby si diváci odniesli, že si majú dávať pozor a riešiť svoju online bezpečnosť,“ vysvetľuje Peter Michalka, kreatívny riaditeľ agentúry Elite / Monday Lovers.

„V boji proti kybernetickým útokom a zločinom chceme vystupovať čo najaktívnejšie. Aj preto teraz prinášame novinku, založenú na tzv. sieťovom DNS filtrovaní, kedy sú všetky bezpečnostné funkcie uložené a prevádzkované mimo koncových zariadení zákazníka. Identifikovať a blokovať škodlivý obsah tak vieme ešte predtým, ako by sa mohol fyzicky dostať do telefónu alebo počítača zákazníka a čo najviac ho tak chrániť,“ vysvetľuje Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko.

Vizitka kampane:
Názov kampane: Aby ste sa cítili bezpečne v sieti Orange
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Jana Danihelová, Katarína Müsslerová
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers, s.r.o.
Strategický riaditeľ: Peter Šurin
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský
Account director: Roman Breja
Account manager: Natália Blašková
Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava, s.r.o.
Použité médiá: TV + POS + online
Termín nasadenia: od 9.2. do 4.3. 2022
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná 

01 - Modified: 2023-09-29 13:37:18 - Feat.: - Title: Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange 02 - Modified: 2023-06-26 13:49:21 - Feat.: - Title: Orange ukázal nový festivalový módny kúsok, a to čelenku z recyklovaných mobilov 03 - Modified: 2023-06-23 08:50:57 - Feat.: - Title: Orange v letnej kampani odkazuje, že každý občas potrebuje pridať 04 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 05 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 18:46