Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej potreby v modernom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.
Nová značka Biova má samostatný image, aby sa výrazne odlíšila od potravinových značiek a podtrhla tak svoju kvalitatívnu úroveň. Osloviť má tradičného zákazníka COOP Jednoty, ktorý si chce popri nákupe potravín zakúpiť aj kozmetiku. Pritiahnuť chce však aj nových spotrebiteľov všetkých vekových kategórií hľadajúcich dobrú kvalitu za lepšiu cenu ako brandové produkty.
Výrobky značky Biova sú na pultoch niekoľko týždňov, no aj napriek krátkemu času si získali dôveru zákazníkov. Na základe výsledkov spotrebiteľského prieskumu Voľba spotrebiteľa-Najlepšia novinka 2021 sa COOP Žihľavový šampón stal víťazom kategórie Vlasová kozmetika.
COOP Jednota využila uvedenie novej kozmetickej rady aj ako príležitosť pre environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. „Obal každého výrobku sme doplnili o grafický symbol znázorňujúci farebný kontajner, ktorý napomáha spotrebiteľom správne triediť prázdny obal jednotlivých produktov. Farebné kontajnery využívame aj na obaloch nákupných tašiek a postupne ich chceme použiť na ostatné výrobky našej vlastnej značky,“ dopĺňa obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák.
Maloobchodná sieť COOP Jednota predáva pod privátnou značkou viac ako 700 produktov, z ktorých 85 percent pochádza od slovenských dodávateľov. V roku 2019 si pripomenula 20. výročie vstupu vlastnej značky na trh.