StoryEditor

Ženy dostávali odkazy na autách. Išlo o kampaň od Beponu

11.04.2016, 13:56
Všetky ste krásne, znie odkaz kampane. Takto ho Bepon šíril medzi ženami.

V piatok, 1. apríla, si mohli obyvatelia v uliciach Starého Mesta v Bratislave nájsť za stieračmi svojich áut anonymné odkazy vo forme nálepiek. Tie boli adresované ženám a niesli v sebe posolstvo, ktoré vyzdvihovalo ženskú krásu. O koho išlo a čo bolo dôvodom, vysvetľuje PR agentúra DIVINO v tlačovej správe. 

Po týždni sa k nálepkám priznal i ich autor - BEPON, slovenský sieť predajní pančuchového tovaru. Svoju novú kampaň orientovali výhradne na ženy, keďže aj primárnym zákazníkom je práve žena. Za stierače áut im preto umiestnili odkazy, ktoré majú ženy pozitívne povzbudiť ženy v živote. Hlavným odkazom všetkých nálepiek bolo:"Všetky ste krásne".   

 

,,Mnohé ženy to v dnešnej dobe nemajú ľahké – sú na plný úväzok mamami, manželkami a často sú k tomu všetkému zahltené aj pracovnými povinnosťami. Týmto projektom sme im preto chceli preukázať obdiv a úctu za to, čo všetko dokážu. Rovnako sme im ale chceli pripomenúť aj to, aby nezabúdali, že všetky sú krásne, o čom hovorí aj samotný názov kampane,“ uviedla marketingová manažérka BEPON, Kristína Katreniaková.

,,Nápad na tento projekt vznikol úplne náhodne, no bol presne šitý na mieru klienta. BEPON je spoločnosť, ktorá je na trhu už niekoľko desiatok rokov a svojimi výrobkami sa zameriava najmä na ženskú klientelu. Týmto milým a jedinečným spôsobom sme tak chceli vzdať hold všetkým ženám a poukázať na to, že všetky sú krásne také, aké sú. Pre nás ako agentúru to bola opäť veľmi obohacujúca skúsenosť,“ dodala CEO PR agentúry DIVINO, Simona Mištíková.

Okrem nálepiek kampaň sprevádza aj video. V ňom si rôzne ženy v rôznych situáciach nájdu nálepku, ktorá ich zo začiatku prekvapí. Neskôr sa však vo videu zjaví otázka ,,Čo majú tieto ženy spoločné?“.

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2024 08:04