StoryEditor

Ďalší ročník Talentov Novej Európy s novou kampaňou od dotcom advertising

13.05.2022, 12:44
Autor:
redred

Kampaň pre Slovnaft vznikla z idey Len talent nestačí.

Ak o niečo na Slovensku nie je núdza, tak je to talent. Lenže nie každý talent má aj dostatočný priestor a prostriedky na svoj rozvoj. Mladé slovenské talenty v oblasti športu, umenia alebo vedy už 15 rokov rastú aj vďaka grantovému programu Talenty Novej Európy. Rozvíjať svoje schopnosti či zakúpiť si nový hudobný nástroj, vedecké vybavenie, študijné, umelecké alebo športové potreby, ale aj zúčastniť sa na súťažiach, kurzoch či tréningoch môžu mladé talenty aj s využitím finančnej podpory spoločnosti Slovnaft.

„Už z histórie programu TNE vieme, že vrodené nadanie býva často nedostatočne podporované, preto základnou myšlienku briefu aj celej kampane bola neodškriepiteľná pravda - Len talent nestačí,” hovorí Peter Urbanec, strategy director dotcom advertising.

„Tento program spolu s množstvom ďalších CSR aktivít spoločnosti Slovnaft je súčasťou platformy #SpoluDokazemeVela, ktorá sústreďuje náš dobročinný potenciál s cieľom maximalizovať pozitívny vplyv na spoločnosť a realizovať vízie zlepšujúce budúcnosť Slovenska,” upresňuje Erika Skupeňová, marketing communications expert and CSR specialist Slovnaft.

Kampaň bola nasadená od 21. februára do 28. marca 2022 a zasiahla viac ako 500 000 unikátnych používateľov na Facebooku a Instagrame. Tridsaťsekundové YouTube video zaznamenalo dopozerateľnosť prevyšujúcu 43 percent, čo je nadpriemerný výsledok, ktorý svedčí o funkčnosti kreatívnej exekúcie.

„Naša cieľovka vie, že vie. Má jasne dané ciele a maká dni aj noci, aby ich naplnila. Na zdokonalenie sa v čomkoľvek využíva rôzne online tutoriály na YouTube či iné online platformy s kurzmi. V kampani sme teda chceli ukázať mladých ľudí, ktorým nechýba talent, ale konkrétne vybavenie na jeho rozvoj. Komunikácia bola obohatená aj o špeciálny formát bezplatného kurzu hry na husliach á la MasterClass, uverejneného na vzdelávacom portáli growni.sk. Kurzom nás sprevádzal nadaný huslista Ferdinand Slezák,” upresňuje duo kreatívnych riaditeľov agentúry dotcom advertising Roj & Dvorecký.

Tento rok sa do programu prihlásilo viac ako 150 talentov, medzi ktoré Slovnaft opäť prerozdelí sumu 66 000 eur.

 

image

GROWNi

 

Vizitka kampane

Klient: SLOVNAFT, a.s., Erika Skupeňová

Creative directors: Roj & Dvorecký

Strategy directors: Peter Urbanec, Monika Farkašová

Art director: Leo Šiller

Copywriter: Marek Uličný

Social media: Veronika Briestenská

Performance manager: Tomáš Kvasnička

Account managers: Daniela Gregušová, Stanislav Pavlík

Produkcia: Marek Urban, UMG production

Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci

Napodobňovanie zvuku husieľ: Tomáš Palonder

Huslista: Ferdinand Slezák

01 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte 02 - Modified: 2023-10-24 08:47:08 - Feat.: - Title: Marktingový stage na Stratégie Fórum ovládli aj značky, ktoré sú tu s nami 30 rokov 03 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka 04 - Modified: 2023-11-14 07:45:21 - Feat.: - Title: Slovnaft je pre talenty ochotný urobiť čokoľvek 05 - Modified: 2023-05-05 17:20:40 - Feat.: - Title: Anton Molnár: Politiku a verejnú mienku dnes ovplyvňuje hlavne krčmový slang
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2024 02:06