Kaufland, biodiverzita, THIS IS LOCCO
StoryEditor

Kaufland ďakuje ľuďom, ktorí okolo seba vytvárajú kúsok prírody

19.05.2022, 20:53
Autor:
redred

Kaufland sa vo svojej CSR komunikácii venuje rôznym zodpovedným témam. Naposledy to bola zdravá výživa, tentokrát sa značka zamerala na biodiverzitu. Hlavnou postavou kampane je opäť bežný zákazník Milan, ktorého diváci poznajú už z viacerých kampaní Kauflandu. Premiéru má však aj nová postava – ľudia po prvýkrát uvidia jeho mamu.

Heslom kampane od agentúry THIS IS LOCCO je „Ďakujeme, že okolo seba vytvárate kúsok prírody“. Kaufland tak pokračuje vo svojom CSR koncepte, kde namiesto toho, aby hovoril o svojich vlastných zodpovedných aktivitách, chváli zákazníkov za to, čo robia oni. V tomto prípade je to napríklad aj taká drobnosť, ako postavenie hmyzieho hotela na balkóne.

„V Kauflande veríme, že každý z nás môže svojou troškou prispieť k obnove biodiverzity a svojím zodpovednejším konaním zlepšovať svet, v ktorom žijeme. Je to jediný spôsob, ako zabezpečiť ľudské potreby z dlhodobého hľadiska a aj preto chceme na dôležitosť tejto témy pravidelne upozorňovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

„Špeciálnu pozornosť si zaslúži netradičná herečka v spote, lienka. Svoju akciu zvládla dokonale, čo vôbec nebolo jednoduché – napríklad ďalšia alternatíva z castingu, včela, to tak kvalitne zahrať nevedela,“ prezradil Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

Súčasťou kampane je okrem online videa aj kľúčový vizuál či rádio spot.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Marek Sivý

Copywriter: Michal Roháček

Account Manager: Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Dano Dekan

Fotograf: Peter Chvostek

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom 03 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 04 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 05 - Modified: 2024-03-01 09:35:38 - Feat.: - Title: Vychovala ich nemocnica: deti s rakovinou sa v novej kampani menia na hiphoperov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:47