StoryEditor

Kofola vstupuje do nového segmentu. Ponúka funkčné vody

27.07.2022, 10:15
Autor:
redred

Ako prvé uviedla vody značky Semtex. Reprezentujú mladosť a nespútanosť.

Značka Semtex, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola, predstavuje úplne nový rad produktov a vstupuje na nový trh funkčných vôd. Na uvedenie si prizvala influencerov a kampaň spustila v in store predajniach, online, OOH či prostredníctvom eventov.

Konkrétne ide o fukčnú vodu Semtex Street Water, a to v troch variantoch - Focus grapefruit, Immunity mandarínka a Recover mango. Dostupné sú už teraz vo vybraných obchodných reťazcoch a na čerpacích staniciach.

Dôvodom, prečo vstúpila značka do tejto kategórie, je ten, že funkčné vody patria do rýchlo rastúceho segmentu nealkoholických nápojov. Podľa údajov spoločnosti Kofola za posledné tri roky vzrástol dopyt po funkčných vodách o 40 % na Slovenskuv roku 2021 sa ich predalo viac ako 2 mil. litrov. V Česku narástol predaj tejto kategórie dokonca takmer 4-násobne  a v roku 2021 sa ich predalo takmer 3,3 mil. litrov. Najžiadanejšie v  kategórii funkčných vôd sú v oboch krajinách vitamínové vody, ktoré tvoria približne  2/3 celkovej spotreby. Na Slovensku ich nasledujú izotonické nápoje a športové nápoje a v Česku je toto poradie opačné, spoločnosť uvádza dáta v tlačovej správe.

Novú funkčnú vodu Semtex Street Water si zobrali „pod svoje krídla“ traja ambasádori značky Semtex – na Slovensku rapperi Konex a Samey, v Česku zase snowboardistka Kristýna Houžvičková.

image

Samey pri otvorení ihriska v Košiciach

Semtex Street Water je funkčná neperlivá voda, ktorá obsahuje látky podporujúce vybrané funkcie ľudského tela. Náš tím jednotlivé varianty cielene vyvinul tak, aby vyhovovali požiadavkám generácie Y a Z, či už sú to športoví nadšenci, alebo ľudia, ktorí sa potrebujú maximálne sústrediť a odbúrať únavu,“ predstavuje vznik nového nápoja manažér značky Semtex Aleš Hladil. O tom, že Semtex tím trafil do čierneho a spotrebiteľom takýto typ nápoja v ponuke chýbal, svedčia aj prvé predaje, ktoré prevýšili očakávania.

 

Ľudia si môžu vybrať medzi  tromi variantmi Semtex Street Water. „Jednotlivé verzie sme pripravovali tak, aby vyhovovali rôznym situáciám v živote aktívnych spotrebiteľov. Každá príchuť má špecifické zloženie a účinky, takže si každý môže vybrať takú, ktorú v daný moment potrebuje,“ vysvetľuje Aleš Hladil.

Všetky varianty sú neperlivé a bez konzervantov. Na rozdiel od aktuálneho radu energetických nápojov pod touto značkou je Semtex Street Water bez kofeínu a taurínu. Vyrába sa v praktických fľašiach s objemom 750 ml so športovým uzáverom, popisuje sa v tlačovej správe. 

Nová funkčná voda má štýlovú fľašu aj etiketu, ktorú pripravilo grafické štúdio LineArt. Dizajn vyjadruje hlavné atribúty nového produktu: mladosť, nespútanosť a aktívny životný štýl.

image

Semtex uvádza novinku na trhu

Semtex uviedol nový produkt prostredníctvom kampane v outdoor, online a instore médiách. Dôležitou súčasťou kampane sú  a budú aj eventy. Spolu s novým produktom odštartoval Semtex aj spoluprácu s Projektom Ihrisko. Jeho zmyslom je postupne opravovať a modernizovať ihriská v centrách českých a slovenských miest a podporiť tak športovanie detí. Prvé opravené ihrisko bolo otvorené v máji v Košiciach, ďalšie sa realizovalo začiatkom júla v Bratislave a v polovici septembra pribudne ihrisko v Prahe.

 

01 - Modified: 2023-06-01 09:27:44 - Feat.: - Title: Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing 02 - Modified: 2023-05-29 08:15:14 - Feat.: - Title: Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 21:41