moje SPORENIE
StoryEditor

mojeSPORENIE: PSS-ka v novej kampani komunikuje jednopercentnú úrokovú sadzbu na stavebnom sporení

03.11.2022, 13:20
Autor:
redred

Kampaň spúšťa Prvá stavebná sporiteľňa začiatkom novembra. 

 

V kampani sa PSS zameriava  na  hlavné benefity produktu - úrokovú sadzbu jedno percento ročne na stavebnom sporení s následnou možnosťou čerpania stavebného úveru s výhodnou fixnou úrokovou sadzbou 3,9 percenta ročne.

 

Televízny spot, ktorý tvorí jadro komunikácie, zobrazuje domácnosť v typickej štylizovanej farebnosti značky, v ktorej mladí manželia tvoria zohratú dvojicu.

Môžu sa na seba navzájom spoľahnúť aj pri takej bežnej činnosti, ako je napríklad varenie obeda. Tak, ako majú istotu v sebe navzájom, môžu mať istotu aj vďaka PSS. Súčasťou novej komunikácie je samozrejme aj neodmysliteľný symbol značky – lišiak vystupujúci v úlohe experta na bývanie.

 

Zaujímavosťou je špecifické mediálne rozmiestnenie spotov v reklamnom bloku, ktoré má pomôcť čo najjednoduchšie odlíšiť dvojicu benefitov.

„V kampani na mojeSPORENIE komunikujeme benefity rozdelené do 2 spotov, a to konkrétne do 25-sekundového spotu, ktorý komunikuje zvýšenú úrokovú sadzbu pri stavebnom sporení a následne do 5-sekundového tandemu venovanému fixnej úrokovej sadzbe na stavebnom úvere, “ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu PSS.

Zároveň dodáva, že ľudia si v dnešnej neistej dobe uvedomujú výhody sporenia a určite ocenia atraktívnu úrokovú sadzbu pre sporiteľov a záruku fixovaného úroku na celú dobu splácania pre tých, čo si vezmú stavebný úver.  

Kampaň vznikla v dielni Istropolitana Ogilvy, režisérom nového TV spotu je Jonáš Karásek a vznikol v produkcii Protos Production.   

 

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľka úseku marketingu: Daša Matušíková

Vedúci odboru značky a reklamy: Rastislav Škerko

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Peter Hacek

Agentúra: Istropolitana Ogilvy 

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Vlado Janček, Peter Darovec

Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter:  Vlado Janček

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Patrik Stantien

Produkcia: Protos Productions

Režisér:  Jonáš Karásek

Postprodukcia:  Oficina

Mediálna agentúra: Initiative

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách 02 - Modified: 2023-10-03 07:07:36 - Feat.: - Title: PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia 03 - Modified: 2023-07-06 07:20:35 - Feat.: - Title: PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou 04 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 06:08