StoryEditor

Zuzana Ďurčeková: Dnes už viem, že hektika reklamy je nenormálna

05.04.2023, 00:00
  • Čo robí dnes bývalá CEO MADE BY VACULIK Zuzana Ďurčeková?
  • Chýba jej reklama, alebo práve naopak?
  • Dokáže svoje skúsenosti aplikovať do vzdelávania a v prospech kultúrnych inštitúcií? 

Čo ste si mysleli, keď ste prvýkrát vstúpili do sveta reklamy? Že to bude práca na celý život?

(smiech) To nie, práveže som si myslela, že to bude trvať kratšie. Ale takto to vyšlo.

 

Koľko vám trvalo, kým si odišli, alebo odišli ste naozaj?

Z tradičnej reklamy určite áno, ale vo svete marketingovej komunikácie stále zostávam. To, či odísť z agentúry, som zľahka zvažovala približne posledných päť rokov. Boli to však len teoretické úvahy. Najintenzívnejšie to začalo byť až minulý rok, keď som sama v sebe hľadala odpoveď, či sa to celé skončilo.

Pýtala som sa aj na to, či odchádzam alebo utekám.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-24 06:07:00 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-11-03 09:21:01 - Feat.: - Title: Orange predstavuje vianočnú kampaň. Do pozornosti dáva ďalší mikropríbeh ľudskosti 05 - Modified: 2023-11-02 15:57:17 - Feat.: - Title: Prekvapivá zmena na čele MADE BY VACULIK. Na pozíciu CEO nastupuje Ondrej Geče
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 14:14