StoryEditor

ĽudiaĽuďom.sk a mobilný operátor 4ka prichádzajú s novou citlivou kampaňou

10.07.2023, 10:36
Autor:
redred

Slovenské zdravotníctvo a nemocničné zariadenia pre deti majú veľký modernizačný dlh, ktorý je potrebné riešiť. Komfort malých detských pacientov a ich rodičov sa rozhodli riešiť v občianskom združení Pomáhame deťom Národného ústavu detských chorôb, kde zorganizovali zbierku cez darcovský portál ĽudiaĽuďom.sk.

V spolupráci s NÚDCH, Nadáciou TV JOJ a mobilným operátorom 4ka, spustili na portáli výzvu na vyzbieranie finančných prostriedkov, vďaka ktorým sa deti a ich rodičia budú cítiť v nemocnici lepšie a komfortnejšie. Cieľom je zlepšenie podmienok hospitalizovaných detí a ich rodičov na Klinike detskej neurológie v nemocnici na bratislavských Kramároch. 

Vyzbieraná pomoc bude slúžiť na zútulnenie detských izieb, kúpu kvalitných postelí pre rodičov, ktoré sú na izbe so svojimi deťmi, rekonštrukciu balkónov, zariadenie telocvične, zariadenie kuchyniek, či miestností pre detských psychológov.

„Každé dieťa a rodič túžia mať krajšie a lepšie prostredie, keď sa ocitnú v nemocnici. Pomôžte nám zútulniť detské izby, zariadiť telocvičňu pre deti, kúpiť postele pre rodičov, či zrekonštruovať balkóny. Podporte zbierku Národného ústavu detských chorôb.  Pomôcť môžete cez darcovský portál na adrese www.ludialudom.sk/pomocdetom alebo zaslaním prázdnej SMS v hodnote 3€ na číslo 855 v sieti všetkých mobilných operátorov,“ hovorí Ján Laš výkonný riaditeľ ĽUDIA ĽUĎOM. 

image

ĽudiaĽuďom.sk.

Dôstojné podmienky pre deti aj rodičov

V súčasnosti sa rozširuje a prerába nové neurologické oddelenie, staré priestory kapacitne totiž nestačia, rovnako sú v nevyhovujúcom stave. Zbierka, ktorá prebieha prostredníctvom výzvy na darcovskom portáli, je smerovaná na celkové zlepšenie podmienok a humanizáciu priestorov oddelenia detskej neurológie pre ťažko choré deti, ktoré aj spolu s rodičmi strávia na lôžku v nemocnici dlhé mesiace.

„Cieľom finančnej zbierky na darcovskom portáli ĽudiaĽudom.sk je zabezpečenie finančných prostriedkov pre aktuálne rekonštruovanú Kliniku detskej neurológie v Národnom ústave detských chorôb v Bratislave. Finančné prostriedky sa použijú na nákup lôžok pre rodičov, telocvičňu pre špeciálnu fyzioterapiu detí, terapeutickú miestnosť pre psychológov, kuchynku pre rodičov, vybavenie izieb, celkové vizuálne spríjemnenie oddelenia pre detí. Každé euro nám pomôže k tomuto cieľu,“ hovorí Zuzana Čižmáriková PR manažérka z Národného ústavu detských chorôb.

image

ĽudiaĽuďom.sk.

Kampaňový TV spot z produkcie Martina Ancsina bude nasadený vo vysielaní TV JOJ a jej staníc. Svoj hlas do spotu prepožičal známy moderátor a zabávač Milan „Junior“ Zimnýkoval.

Vizitka kampane

Creative Idea: Ľudia Ľuďom

Copywriting: Ľudia Ľuďom a marketing 4ka

Produkcia: Martin Ancsin

Voiceover: Milan Junior Zimnýkoval

Hudobná produkcia: Karol Fun

Fotograf: Gabina Weissová

Grafika: Martin Lovás a marketing 4ka

01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2023-10-17 12:13:55 - Feat.: - Title: Nová kampaň 4ky sa pýta „A na čom Wi-Fičíte?“ 03 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 04 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie 05 - Modified: 2022-04-07 08:56:03 - Feat.: - Title: 4ka uvádza na trh úplne nový koncept paušálu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 00:02