Na prestížnom reklamnom festivale získala slovenská agentúra za kampaň GTA autoškola cenu Finalist.
Osem slovenských reklamných agentúr už minulý piatok získalo dokopy 21 shortlistov na festivale v New Yorku. Dnes sme sa dozvedeli konečné výsledky.
Istropolitana Ogilvy povýšila jeden zo svojich štyroch shortlistov na ocenenie Finalist. Porote sa páčila ich práca GTA autoškola, ktorú robili v spolupráci s Políciou Slovenskej republiky. A to v kategórii Politics & Government.
Istropolitana si pripísala za túto cenu rovno sto bodov do súťaže Agentúra roka 2023. Body do ankety získali aj ďalšie agentúry za svoje shortlisty. Tu je ich kompletný zoznam aj s ocenenými prácami.
01 - Modified: 2024-04-16 09:45:48 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2024: Štatút súťaže
02 - Modified: 2024-04-12 07:50:23 - Feat.: - Title: Predstavujeme vám TOP osobnosti slovenskej reklamy za rok 2023
03 - Modified: 2024-04-10 13:55:06 - Feat.: - Title: Petra Novotná: Názorový altruizmus
04 - Modified: 2024-03-22 08:22:01 - Feat.: - Title: THIS IS LOCCO: Krátke kontrakty sú chorobou nášho biznisu, agentúry sú nonstop pod tlakom
05 - Modified: 2024-02-28 15:34:06 - Feat.: - Title: Slovenský Červený kríž predstavuje muža, ktorý ho nepodporí