StoryEditor

Mladí uprednostňujú online a hľadajú zodpovedné značky

20.08.2023, 14:17

Podľa prieskumu komunikačnej agentúry DIVINO patria medzi top komunikačné nástroje sociálne siete a influencer marketing. Mladá generácia s veľkým nákupným potenciálom má rada humor, investuje do kvality a oceňuje spoločensky zodpovedné značky.

Mladá generácia Z dbá na produkty lahodiace oku. Viac ako 84 percent z opýtaných si produkt vyberá na základe dizajnu. Ak chcete osloviť mladých ľudí, sledujte trendy a prinášajte najmodernejšie balenia svojich produktov. Či už predávate kozmetiku, potraviny, alebo elektroniku, váš produkt musí vyčnievať z celého regálu a zaujať najviac. Za konečným rozhodnutím vložiť produkt do košíka a uskutočniť platbu však nie je len vizuál.

Podľa zistení komunikačnej agentúry DIVINO, 70 percent mladých dbá zároveň aj na kvalitu produktu a zaujíma sa o jeho zloženie. Sp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru 02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 16:15