StoryEditor

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou

21.08.2023, 14:27
Autor:
redred

Slovensko bude len také krásne, aké krásne budú jeho čísla, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa. V unikátnom Indexe prosperity porovnávajú analytici Slovenskej sporiteľne našu krajinu s ostatnými štátmi Európskej únie.

Výsledné 23. miesto z 27 nie je lichotivým výsledkom. Najväčšia slovenská banka sa aj pomocou kampane bude snažiť priblížiť čo najširšej skupine ľudí dôležitosť čísel v ich živote. 

image

Slovenská sporiteľňa - digitalizácia.

Štvrté najhoršie školstvo v únii. Doteraz sme dobehli priemer ekonomiky Európskej únie len na 80 percent. A čo je najdôležitejšie – celkovo žijeme kratšie a v zdraví len 57 rokov, čo je o 5 rokov menej ako Česko a o 13 menej ako Švédsko.

image

Slovenská sporiteľňa - úroveň ekonomiky.

„Ako zodpovedný líder chceme aj v kontexte blížiacich sa volieb formovať verejnú diskusiu a mienku smerom k témam, ktoré sú dôležité pre budúcnosť a prosperujúcu krajinu. Aby sa Slovensko stalo krajinou, ktorá má víziu, ktorá má potenciál a kde sa oplatí žiť a podnikať. Hlavným posolstvom kampane sú dôležité čísla pre budúcnosť Slovenska.Mali by sme mať ako spoločnosť ambíciu posúvať sa k prosperite v dlhodobom horizonte. A presne preto potrebujeme vedieť, kde sme dnes a na to dáva Index prosperity unikátny pohľad,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - školstvo.

Dôležitým začiatkom je event, ktorý sa uskutoční v utorok 22. augusta – ekonomický talk #RATAMEsBUDUCNOSTOU. Výsledky Indexu prosperity Slovenska budú prezentovať Mária Valachyová a David Navrátil, hlavní ekonómovia Slovenskej a Českej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - zdravie.

V panelovej diskusii sa o potrebe inovácií, vedy, výskumu a vzdelávania budú rozprávať s Máriou Bielikovou z KInIT, Petrom Kolesárom z Civitty, Ivanom Miklošom z MESA10 a Petrom Krutilom zo Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - šťastie.

Kampaň aj mediaevent má výraznú vizuálnu a zvukovú linku. Originálne výšivky vytvorené z čísiel dôležitých pre budúcnosť našej krajiny, ľudia uvidia v digitálnych formátoch, brandingoch, stránok, sociálnych sieťach, ale aj na obecných nástenkách. Audio a video formáty budú rovnako silne zastúpené v digitále, na sociálnych sieťach, v obecných rozhlasoch a napríklad budú nasadené aj na všetkých kanáloch Šláger TV.

Vizitka kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-20 12:17:05 - Feat.: - Title: Mladí uprednostňujú online a hľadajú zodpovedné značky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 19:03