Nový marketingový riaditeľ Mondeléz Colin O´Toole.
StoryEditor

Colin O‘Toole sa stal novým marketingovým riaditeľom spoločnosti Mondelēz

28.09.2023, 11:20
Autor:
redred

Na svojej pozícii chce podporovať silné lokálne značky Opavia, či Figaro, ale posilniť aj pozíciu ich globálnych značiek ako napríklad OREO, Milka či Toblerone v našom regióne.

Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O‘Toola za nového marketingového riaditeľa pre Česko, Slovensko a Maďarsko. O‘Toole, ktorý nie je v Mondelēz nováčikom, je známy svojím kreatívnym prístupom k rozvoju značiek, ktorý zakladá na dátach a výskume.

"Mám v pláne budovať hlbšie spojenie medzi našimi globálnymi značkami a srdcami spotrebiteľov v regióne," poznamenal O‘Toole. O‘Toole tiež vníma ako dôležité podporovať silné a obľúbené lokálne značky, ktorými sú sušienky Opavia, čokoláda Figaro a tyčinky Sport, no zároveň chce posilniť pozíciu globálnych značiek na týchto trhoch.

Colin O‘Toole v minulosti viedol transformačné marketingové kampane, napríklad kampaň "Generosity" pre značku čokolád Cadbury vo Veľkej Británii, ktorá získala celosvetové ocenenia a výrazne posilnila profil značky. Preto sa očakáva, že jeho odborné znalosti v oblasti propagácie lokálnych aj globálnych značiek prinesú na stredoeurópsky trh svieži a inovatívny prístup.

"Colin O‘Toole má za sebou track record budovania a riadenia značiek až na úroveň, kedy jeho kampane získavajú medzinárodné ocenenia. Veľmi detailne rozumie dynamike trhu a preto je ten pravý a pripravený viesť Mondelēz k sľubnej budúcnosti v našom regióne," uzavrela Ivana Tůmova, ktorá je generálnou riaditeľkou pre Česko, Slovensko a Maďarsko.

O spoločnosti Mondelēz International

Mondelēz International umožňuje ľuďom „snackovať“ tým správnym spôsobom vo viac ako 150 krajinách po celom svete. Firma skončila minulý rok s čistými výnosmi vo výške približne 31 miliárd dolárov (viac ako 29,4 miliárd eur). Stojí za takými značkami ako OREO, Ritz, LU, Clif Bar a sušienky Tate‘s Bake Shop, čokolády Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone.

Medzi produkty, ktoré spoločnosť predáva na českom a slovenskom trhu, patria sušienky a oblátky Opavia, BeBe Dobré ráno, tortičky Brumík, oblátky Fidorka, čokoláda Figaro, oblátky Kolonáda, Miňonky a Tatranky či krekry TUC. Spoločnosť pôsobí v Českej republike a na Slovensku od roku 1992.

V piatich výrobných závodoch, dvoch obchodných jednotkách a centre excelentnosti zamestnáva 2900 ľudí a v Čechách a na Slovensku predáva 500 produktov pod 18 značkami.Akcie spoločnosti Mondelēz International sú súčasťou indexov Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 a Dow Jones Sustainability Index. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2024 18:27