StoryEditor

IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“

03.10.2023, 14:55
Autor:
redred

S láskou ozdobíte každý kút svojej domácnosti, IKEA vám ponúka inšpiráciu. To je hlavná myšlienka novej vianočnej kampane IKEA, ktorá začala 1. októbra a potrvá do konca roka.

Aktívna komunikácia sa rozbehne v televízii s 20-sekundovým spotom. Ďalej ju podpria kiná, YouTube, formáty OOH (billboardy, CLV), sociálne siete, web aj členstvo IKEA Family, sieť LinkedIn a spolupráce s influencermi.

Vytvárať lepší každodenný život pre každého

IKEA prichádza s láskyplným inšpiratívnym príbehom. Do hlavnej úlohy pasovala kreslo STRANDMON, ktoré sa o psie potreby postará tak, že sa v pohode a pohodlne cítia úplne všetci. 

„Nikde inde necíti človek to, čo cíti, keď príde domov. V IKEA si predstavujeme, ako sa vraciate domov, stláčate kľučku a otvárate dvere do svojej oázy pokoja. Do priestoru, ktorý vám bez ohľadu na veľkosť a dispozíciu ponúka útočisko, kde je vám dobre, kde si môžete urobiť pohodlie a starosti nechať za dverami.V IKEA nájdete množstvo rôznych riešení, ktoré vykúzlia priestor na relaxáciu úplne kdekoľvek. Pretože skutočný domov, kam nás to ťahá a kde chceme cítiť blízkosť a lásku, si zaslúži skutočne každý,“ vysvetľuje význam domova a potreby v domácnosti Iva Pohlová, Marketing Communication Manager pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

IKEA sa o život v domácnosti intenzívne zaujíma a každoročne zhromažďuje údaje v IKEA správe o živote v domácnosti (Life at Home Report). Je to najväčší a najvýznamnejší výskumný projekt svojho druhu, ktorý zahŕňa kvalitatívny a kvantitatívny výskum toho, čo si ľudia po celom svete myslia, čo potrebujú a o čom snívajú. „S tým, ako sa svet mení a kladie na nás stále väčšie nároky, je extrémne dôležité mať miesto, kde sa cítime skutočne doma,“ hovorí Iva Pohlová.

IKEA správa o živote v domácnosti tiež odhaľuje, že ak je vaša domácnosť odrazom vašej osobnosti, budete ju s takmer dvakrát (1,7- krát) vyššou pravdepodobnosťou vnímať ako zdroj duševnej pohody. Aj naďalej sú nenahraditeľnými členmi domácností domáci miláčikovia a zeleň. Zhruba 13 percent ľudí uvádza, že na svoje rastliny v posledných 12 mesiacoch hovorili.

Niektoré veci sú kľúčové preto, aby ste sa v domácnosti cítili ako doma. Neobídete sa napríklad bez určitých predmetov alebo bez priestoru, kde sa môžete po svojom vyjašiť.

  • Spolu 46 percent opýtaných uvádza, že sú pre nich dôležité veci, ktoré si sami kúpili, zatiaľ čo pre 41 percent sú najdôležitejší ľudia, s ktorými bývajú.
  • Iba 23 percent (svetový priemer 58 percent) Sloveniek a Slovákov si myslí, že ich domácnosť odzrkadľuje aj ich osobnosť. Pre 43 percent ľudí je dôležité mať priestor na potreby a záľuby.
  • Celkovo má približne 33 precent ľudí lepší pocit zo svojej domácnosti, než mali v rovnakom čase pred rokom.
image

IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie.“

   

Vizitka kampane

Lokalizácia komunikačného konceptu: Publicis Groupe

Kreatívna stránka: BBDO Zagreb, Publicis Groupe, Kaspen

Lokalizácia videospotu: Publicis Groupe

Influenceri: Adison, Seesame, ACG

Sociálne siete: Publicis Groupe

Digitálna a mediálna agentúra: Dentsu 

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2023-09-20 10:44:08 - Feat.: - Title: dentsu: Vyjednávania o cenách bývajú každý rok ťažké 03 - Modified: 2021-08-11 07:30:19 - Feat.: - Title: IKEA na Slovensku, v Česku a Maďarsku bude mať nového generálneho riaditeľa 04 - Modified: 2021-05-06 12:52:18 - Feat.: - Title: Nové nariadenia týkajúce sa cookies budú mať v prvých obdobiach drastický dosah 05 - Modified: 2021-02-10 15:30:37 - Feat.: - Title: Martinus je po tretíkrát najobľúbenejšou značkou na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 13:36