StoryEditor

Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla

08.01.2024, 10:00
Autor:
redred
  • Režiséri, ktorí sa venujú výrobe reklamných spotov, hovoria o trendoch a výzvach segmentu. 
  • Teodora Kuhna a Juraja Janiša sme sa spýtali štyri zásadné otázky o reklamnej produkcii. 
  • Článok je súčasťou ročenky Produkcia 2023, ktorú si môžete stiahnuť aj na tomto linku

1. Aké trendy vnímate pri tvorbe reklamných spotov? Ako ich ovplyvňujú technologické inovácie, hlavne silný nástup umelej inteligencie?

2. Ako sa z vášho pohľadu menia nároky kreatívnych agentúr a zadávateľov? Chcú od vás produkčne náročnejšie kampane alebo, naopak, vnímate tlak na výšku budgetov?

3. Aké najodvážnejšie alebo najkreatívnejšie nápady ste v roku 2023 realizovali a na čo ste najviac hrdý?

4. Ktorá práca vašej konkurencie vás mimoriadne zaujala a je hodná povšimnutia a pochvaly?

Teodor Kuhn: Na revolučné nástroje iba čakám

image

Teodor Kuhn, režisér. ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2023-12-29 09:41:15 - Feat.: - Title: Do popredia sa dostáva green filming. Efektivita je v procese výroby najdôležitejšia 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 05 - Modified: 2023-12-05 10:14:29 - Feat.: - Title: Vladimír Burianek: Audiovizuálny fond je finančne stabilizovaný
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 09:49