StoryEditor

Jana Kutlíková z Dr.Max: Chceme byť jednotkou v starostlivosti

19.01.2024, 10:07

Slovenský e-commerce je v poslednom období v poklese, avšak internetovej lekárni Dr.Max sa darí zvyšovať tržby. Ako si udržiava stabilnú pozíciu na trhu a komunikuje so zákazníkmi? Na to nám odpovedala Jana Kutlíková, riaditeľka marketingového a zákazníckeho oddelenia Dr.Max. 

Slovenský e-commerce je podľa aktuálnej analýzy Heureka eCommerce Insider stále v poklese. Internetová lekáreň a e-shop Dr.Max však v treťom kvartáli medziročne rástli o 43,8 percenta. Čomu pripisujete rast tržieb?

Stabilitu a rast vidíme najmä v orientácii na zvyšovanie starostlivosti o zákazníka. Ide o štyri piliere, ktoré nás odlišujú od konkurencie a pomáhajú dosahovať súčasné výsledky. Je to šírka nášho sortimentu, cenová dostupnosť produktov, rý...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 02 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 03 - Modified: 2023-06-01 12:08:43 - Feat.: - Title: Lekárne Dr. Max hlásia zmenu na pozíciách výkonného a komerčného riaditeľa 04 - Modified: 2022-09-13 08:33:26 - Feat.: - Title: Pri práci s dátami je kľúčová ich kvalita a interpretácia 05 - Modified: 2020-06-11 09:27:57 - Feat.: - Title: Dr.Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 22:54