„Nakupuj, kto môžeš!“ kričí zákazníčka do kamery na začiatku nového spotu Kauflandu.
V Kauflande totiž padajú ceny obľúbených výrobkov a uchytiť si ten svoj za výhodnú cenu chce naozaj každý. No hotová cenová apokalypsa.
A keď ceny padajú, tak v tomto spote naozaj padajú. Priamo „z neba“, respektíve zo stropu Kauflandu. „Ide o hardsell, takže sme potrebovali byť jasní a zrozumiteľní, a to hneď od prvých sekúnd. Len čo hlas z rádia oznámi ‚V Kauflande padajú ceny‘, začína sa bitka nielen o samotné produkty, ale aj o pozornosť diváka. Verím, že sme si ju týmto obrazovo bohatým a našľapaným spotom získali a zároveň efektívne odkomunikovali posolstvo,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director, THIS IS LOCCO.
„Hoci sa to nezdá, hardsell býva tradične najťažším zadaním, pretože hlavné posolstvo musíte odkomunikovať ideálne už na začiatku spotu a nie je veľmi priestor pracovať s vypointovaním či sofistikovanejšou kreatívou. O to dôležitejšie je diváka chytiť a nepustiť niečím iným. V tomto prípade sa nám to podarilo šialenou obrazovou skladbou plnou kaskadérskych kúskov a už tradičným humorom, ktorý ku Kauflandu neodmysliteľne patrí,“ dodáva Juraj Kováč, Strategy & Creative Director, THIS IS LOCCO.
Spot, ktorý je nasadený v TV aj online, režíroval Juraj Janiš v produkcii Revers Films. Súčasťou kampane je aj rozhlasový spot a OOH, ktoré pracuje s padaním v typografii.
01 - Modified: 2025-03-15 15:19:02 - Feat.: - Title: Herci SND podozriví z plánovania puču? Alebo sa len vysmievajú moci kvalitnou a slobodnou tvorbou?
02 - Modified: 2025-02-01 14:32:43 - Feat.: - Title: Je rozhodnuté. This is locco je už po tretíkrát v rade Agentúrou roka
03 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne
04 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu
05 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch