V roku 2024 bol priemerný predaj Eurotelevízie 52 420 kusov, čím predbehla dlhoročného lídra rebríčka – spoločenský týždenník Plus 7 dní z konkurenčného vydavateľstva News and Media Holding. Zmena na poste jednotky v predaji týždenníkov na slovenskom trhu je výsledkom neustálej snahy prinášať čitateľom kvalitný, aktuálny a zaujímavý obsah zo zákulisia slovenských televízií, filmu, seriálov, celebritných noviniek a zábavy. Pravidelné rubriky a exkluzívne rozhovory so slovenskými hercami sú len niektoré z dôvodov, prečo si Eurotelevízia drží dôveru čitateľov už 60 rokov.
Týždenník Eurotelevízia je najstarší programový týždenník, vychádza od roku 1965. V minulosti ju čitatelia poznali pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991. Okrem Eurotelevízie vydáva vydavateľstvo Mafra Slovakia aj dvojtýždenník TV MAX, ktorý je dlhodobo najpredávanejším dvojtýždenníkom na slovenskom trhu s priemerným predajnom viac ako 101 000 výtlačkov.