StoryEditor

Stranger Things si pripísal rekord streamovania, tvorcovia zvolili marketing na jednotku s hviezdičkou

07.07.2022, 18:47

Americký seriál získal na popularite aj prostredníctvom jedinečných marketingových trikov. Pozrime sa akých ...

Štvrtá sezóna Stranger Things sa ukazuje ako veľmi úspešná, a to natoľko, že získala rekord v najstreamovanejšom titule a to od spustenia takéhoto hodnotenia pred takmer dvoma rokmi.

Vyplýva to z údajov zo spoločnosti Nielsen, ktoré uverejnil The Hollywood Reporter. V analýze uviedli, že 4. sériu Stranger Things si streameri spustili v týždni od 30. mája do 5. júna, kedy Netflix uviedol prvých 7 dielov série, dokopy 7,2 miliardy minút.

Predtým žiadna streamovaná relácia meraná spoločnosťou Nielsen nedosiahla dokonca ani len 6 miliárd minút za jediný týždeň. Dovtedy najúspešnejšie na Netflixe boli Tiger King a Ozark, ktoré počas pandémie prekonali 5 miliárd minút.

Rekordman nie len Netflixu

Prvých sedem epizód štvrtej série Stranger Things malo premiéru 27. mája a nasledujúci týždeň si diváci seriál spustili 5,14 miliardy minút. Celkový počet za dva týždne bol 12,34 miliardy minút, čo je ďalší rekord streamovania. Posledné dve epizódy sezóny mali premiéru minulý týždeň, a preto zažíva seriál znovu po mesiaci obnovený záujem. Aj na Slovensku sa drží seriál dlhodobo na prvom mieste streamovania.

Hodnotenia streamovania spoločnosti Nielsen sa však vzťahujú iba na sledovanie na televízoroch a nezahŕňajú minúty sledované na počítačoch alebo mobilných zariadeniach. Hodnotenia navyše merajú iba publikum v USA, nie publikum v iných krajinách, a momentálne zahŕňajú iba Apple TV+, Disney+, HBO Max, Hul...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 18:58