StoryEditor

Podvečer poráža večer. Mama na prenájom líder dňa, RTVS vyletela relácia s Nikodýmom

30.01.2024, 12:55

Jediným programom, ktorý včera dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum, bola relácia Krimi na TV JOJ.

Celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v pondelok 29. januára v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit TV Markíza Mama na prenájom. Nielen že vyhral deň, ale dokonca porazil zdrvujúcim náskokom aj večerný program.

Mamu na prenájom sledovalo kvakrát toľko divákov ako dokázala zaujať večerná ponuka.  Podvečer všetkých slovenských televíznych staníc bodoval výrazne lepšie ako program v prime-time. 

image

Mama na prenájom.

Ďalší, 16. diel seriálu Mama na prenájom zaznamenal v komerčnej cieľovej skupine 13-55 rating 6,6 percenta a nadpriemerný trhový podiel 24,9 percenta. Bez servítky na Jojke dosiahlo o jeden ratingový bod nižší výkon (5,6 percenta) a podielom na trhu uhralo 20,9 percenta. Výrazne ožila aj podvečerná súťaž Všade dobre, doma naj, ktorú vysiela prvý program RTVS od jesene.

Kým celú jeseň sa súťaž trápila a nedokázal jej pomôcť ani úspešnejší predskokan Duel, tak po návrate po novom roku, sa súťaži s moderátorom Martinom Nikodýmom, začína dariť čoraz viac.

Na jeseň nedosahovala ani 10-percentný trhový podiel, no včera si pripísala 12,3 percenta a ešte výraznejšie sa jej darilo v univerzálnej cieľovke, ktorej výkony sú pre telerozhlas podstatnejšie.  

image

Všade dobre, doma naj.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahla Mama na prenájom k obrazovkám 393 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si pozrelo 342 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj zaujalo 289 tisíc divákov.

Toto je pre súťaž RTVS nový rekord, keďže ešte minuloročnými epizódami lákala súťaž len okolo 130 tisícové publikum. Večerný program už takú veľkú radosť nerobil.  Najviac sa trápila Jojka, ktorá dokonca pristúpila k radikálnemu kroku. 

V čase po 20:30 hodine v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 síce večer vyhrala americká komédia Dospeláci na TV Markíza, ale výkon to nebol vôbec ohurujúci. Dosiahla rating 5,3 percenta a 20,4 percentný trhový podiel. Konkurenčná súťažná šou Heslo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine znovu totálne vybuchla. Uhrala len 8,7 percentný podiel na trhu.

image

Dospeláci 2.

Jojka so šou už stratila trpezlivosť a sťahuje ju z vysielania. Slabý nábeh ubral divákov aj nasledujúcemu Inkognitu, ktoré si pripísalo výkon výrazne pod priemerom stanice, a to trhový podiel len 12,6 percenta. Jednotka RTVS vysielala film Denník Anny Frankovej, s ktorým predbehla aj Jojku. Trhovým podielom skončila tesne pod hranicou 10 percent. 

Komédiu s Adamom Sandlerom v hlavnej úlohe na Markíze si celkovo pozrelo 208 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, Denník Anny Frankovej na Jednotke sledovalo o desať tisíc divákov viac (218 tisíc), Heslo na Jojke si zaplo len 177 tisíc dovákov a následné Inkognito prilákalo 210 tisícové publikum. 

image

Krimi.

Celkovo najviac divákov včera malo spravodajstvo. V komerčnej cieľovke 13 až 55 ročných divákov vyhrala v pondelok večerná spravodajská relácia TV Markíza - Televízne noviny (rating 8,1 percenta/trhový podiel 26,4 percenta). V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov ju sledovalo 476 tisícové publikum. Prvenstvo si v tejto cieľovke odniesla spravodajská relácia Krimi na TV Joj, ktorú si zaplo 516 tisíc divákov starších ako 12 rokov. (V CS 13-55 dosiahla rating 7,6 percenta/podiel na trhu 24,6 percenta).

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 14:35